Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '14

 
Kategori
Güncel
 

Çıkrık benim tel benim kahyam mıdır el benim

Çıkrık benim tel benim kahyam mıdır el benim
 

İstanbul'da direnen göstericileri kastederek polise;
"Nasıl sabrediyorlar anlamıyorum" dedi.

Güneydoğu'da TOMA yakan, yol kesen, kimlik soran, haraç alan eşkiyayı sessizce izleyen polise;
"Nasıl sabrediyorlar anlamıyorum" diyemedi.  

Yüzlerini gizleyerek eylem yapan göstericilere;
"Neden yüzünü gizliyorsun, neden polise molotof atıyorsun, sen bu sokakları karıştırmak mı istiyorsun?" dedi.

Göstericilere müdahale eden polise;
"Neden gaz maskesi takıyorsun, neden yakın mesafeden hedef gözeterek gaz fişeği atıyorsun, neden gerçek mermi kullanıyorsun, sen bu sokakları karıştrmak mı istiyorsun?" diyemedi.

O kadar gözü kara ve cesurdu ki;
"Biz bu yola kefen giyerek çıktık, kefennn" dedi.
Koruma ordusu olmadan vatandaşların arasında bir kez olsun gezemedi.

Pensilvanya kırsalındaki malûm yapılaşmayı kastederek;
"İnlerine gireceğiz inlerine..." dedi.
O mağararaların tek sakinini bu topraklara getirmedi.

Soma faciasını kastederek;
"Ölmek madenciliğin fıtratında var" dedi.
Bu olaylardan sorumlu bakanlarına;
"İstifa etmek dürüst siyasetçinin kitabında var" diyemedi.

Kendisini diktatörlükle suçlayanlara;
"Ben diktatör olsam sen sokağa çıkamazdın" dedi.
31 Mayıs 2014'de İstanbul'u öyle bir polis ordusu abluka altına aldı ki vatandaş gerçekten sokağa çıkmakta güçlük çekti.

***

Günün anlam ve önemine binaen;
http://www.zapkolik.com/video/ibrahim-erkal-cikrik-benim-504494

 
Toplam blog
: 262
: 1569
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

Anadolu'nun doğusunda sonradan ismi değiştirilen köylerden birinde zemheri zamanına denk gelen bi..