Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Cimil Uşağı

Hiç eğilip bükülmeye

Lafı eveleyip gevelemeye gerek yok

Biz farklı dünyaların insanıyız

*

Örneğin...

Ben dağlıyım

Sen ovalı

Ben ahşaptan kızak yapar

Ayaklarına teneke çakar

Sonra da dağdan aşağıya kayarım

Sen 4x4 çekerlinle

Düz yolda hava atmayı marifet sayarsın

Ben yobazım

Sen papaz

Ben, soyulmuş ve tuzlanmış olarak

Çocuklara on kuruşa satılan Çengelköy'ün hıyarı

Sen, cücüğüne 5 papel sayılan Bayrampaşa enginarı

Ben ölü evinin yasçısı

Sen düğün evinin tefçisi

Ben ıssız sokakların yârsiz kovboyu

Sen meşkten gına gelmiş sosyetenin arsız playboyu

Ben her an patlamaya hazır Ümraniye çöplüğü

Sende ise var biraz Beyoğlu züp...liği

Velhasıl kelam

Ben her şeyin kötüsü

Sen iyisi

Ama bir şey var ki...

Bütün denklemi tersine çeviren

Bir anda beni artıya geçiren

Sen, sümüklüböcek misali

Etiler yumuşağı

Ben ise

Sonuna kadar

Taş fırın erkeği

Tarabya uşağı

Karadeniz uşağı

Cimil uşağı...

*


Tarabya, 25 Ocak 2013

Hasan Basri Özgen 

 
Toplam blog
: 337
: 4184
Kayıt tarihi
: 03.08.07
 
 

Hukukçuyum... Hukukun üstünlüğünün ve hukukçunun saygınlığının ülkemde gelişmesini ve kalıcı olma..