Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '17

 
Kategori
Dostluk
 

Çingen Mehmet!

Çingen Mehmet!
 

Merhaba. Mehmet ile tanıştırayım sizi. Sınıf ayrımcıların "Çingen Çocuğu" dediği kitleden. Zaten ben de "Çingo" diye sesleniyorum Mehmet'e. 13 Yaşında ama oturup muhabbet etseniz; "Yeme Rıdvan bizi, bu çocuk 20 yaşında." Dersiniz. Bugün parkta gördüm, "Gel lan buraya, bir şeyler içelim." Dedim. Kolayı çok sever ama ne içersin dediğimde çay içerim dedi. En ucuzunun çay olduğunu bildiği için çay içiyor. Bulunduğu ortamın pisliğini hiç üstüne bulaştırmamış. Elinden geldiğince gülüyor, okula falan da gitmiyor. Zaten okuma isteği de taşımıyor. Neden diye sorduğum da sessiz kaldı. Neyse Mehmet gibiler sokakta! Gözünüzün önünde! Başlarını okşamayı, çikolata almayı, yanağını sıkmayı, muhabbet etmeyi unutmayın! O bana "Arkadaş." Diye sesleniyor. Ve ben 13 Yaşında arkadaşım var diye, kendimle gurur duyuyorum!

 
Toplam blog
: 8
: 115
Kayıt tarihi
: 26.02.16
 
 

Bir şeyler anlatıyorum. Bazen anlattıklarımı bir kitapta topluyorum. "Bedeni Büyüten Kalp" Adlı K..