Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '16

 
Kategori
İlişkiler
 

Cinsel fantezimi anlattım, evliliğim tehlikede

“26 yaşında genç bir kadınım. Eşimle bir süredir aramız iyi değildi. Ancak ikimiz de boşanmayı düşünmüyorduk.

Bir akşam birlikte yemeğe çıktık. Geç saatlere kadar eğlendik. Uzun zamandır ilk defa bu kadar güzel vakit geçirmiştim. Ama mutluluğum uzun sürmedi.

Eve geldikten sonra yatak odamızda aramızda bir fantezi muhabbeti başladı.

Eşim bana ‘sırayla fantezilerimizi anlatalım,’ dedi. Önce o anlattı. Sonra sıra bana gelince ben de bir fantezimi anlattım.

O birden ayağa fırladı. ‘Bu ne biçim fantezi,’ deyip bana ağzına geleni söyledi.

Oysa benim o fantezimi anlatma nedenin biraz da onu kıskandırmaktı.

O akşam evi terk etti.

15 günden bu yana da eve gelmiyor. Telefonu kapalı. Bana bir mail atarak ‘Bu iş bitti, benim sana güvenim kalmadı, anlaşarak boşanalım,’ dedi.

Evet, evliliğimizde bazı sorunlar var, ama ben eşimi seviyorum. Evliliğimin böyle bir nedenle bitmesini istemiyorum. Lütfen bana yardımcı olun."

***

Değerli okurum, ben fantezinizi buraya alamadım. Gerçekten de böyle bir fanteziniz olsa da bunu eşinize anlatmanız hiç doğru olmamış.

Ancak artık üzülmenizin bir yararı yok. Önemli olan evliliğinizi kurtarmanız.

Eşinizle aranızda başka neden yoksa sadece bu nedenle açacağı boşanma davasının kabul edileceğini sanmıyorum. Ama aranızda başka nedenler varsa onu bilemem.

***

Bu sorunu konuşarak çözemezseniz, yapmanız gereken eşinizi ikna edip birlikte bir aile danışma merkezine gitmenizdir.

Büyük bir olasılıkla bu konuda başvuracağınız uzman, eşinize "cinsel fantezi kurmanın normal olduğunu," söyleyecektir.

Sanıyorum, eşiniz de bunları duyduğunda, başka bir neden yoksa boşanmaktan vazgeçecektir.

***

Değerli okurlarım, beni bir dost olarak görerek ve güven duyarak en önemli sorunlarınızı benimle paylaştığınız için sizlere çok teşekkür ediyorum.

***

Mutluluk ve sağlık dileklerimle…

Cengiz Hortoğlu

 hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..