Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '18

 
Kategori
Antalya
 

Cinsel Yetersiz

Tamam Tamam Yazıyorum…

Geçtiğimiz hafta buradaki ve Milliyet Blog'daki  köşeme yazdığımız “Anlaşmalı Tecavüz” ile ilgili yazıma binlerce yorum ve tebrik geldi. Neden tebrik edildiğimi anlayamasam da yine de teşekkür ettim tek tek herkese.

Sanırım atladığım bazı kelimeler de olacak ki yazdıklarımı tamamlayanlar bile oldu. Meğer bir çok kişinin bu konudan bilgisi varmış. Ya yazmaktan, ya konuşmaktan, ya da o bayanın sahtekarlığından haberleri vardı.

Gelen bazı yorumları sizlerle paylaşmak istiyorum .

-Delil toplamak yerine birinin ifadesi ile başka bir kişiyi atalım içeri, bak tecavüzcüymüş hem diyen bir kanun varsa yargı sisteminde, bu tip olaylarla çok karşılaşırız.

Her insan kadın ya da erkek fark etmez yalan söyleyebilir, hele birde işin içine intikam hırs vs. girerse kimse kadınları topluca masum gösteremez; tabi iyi niyetli hakkı gözeten kadınlar olacaktır. Şantaj malzemesi yapılır bu konu.

Benimle evlen yoksa..

Beni işte terfi ettir yoksa..

Bana para ver yoksa...

vs vs uzar gider bu.

 

- İfadeyi , Dr raporu desteklemiyorsa içeri atılan kimse olmuyor. Dr raporunun destekliyor olabilmesi için de çok farklı şeyler içeren bir Dr raporu olması gerekiyor. Bazı kadınların böyle bir şeyi şantaj malzemesi olarak kullanabilmeleri ahlaki seviyelerinin düşük olmasıyla alakalı ve maalesef erkekler bu konuda çok akıllı ve uyanık olmak zorundalar.

 

-Gerçek tecavüz vakaları görmüş bir avukat olarak, sözde mağdurenin psikolojik durumunun gerçek bir mağdur gibi olmadığını söyleyebilirim. Gerçek mağdurların büyük çoğunluğu çok ağır travmalar yaşadıkları için çoğunlukla yaşadıkları olayı beyinlerinde inkar ederek unutma eğilimine giriyorlar. Travmalarını atlatamayan bir kısım mağdurlar ancak çevrelerinde bilinçli ve psikolojik olarak destek olan insanlar varsa şikayetçi olup yasal süreci başlatıyorlar. Bir kısım mağdurların ise yaşadığı travma o kadar büyük ve derin oluyor ki ancak yıllar sonra şikayetçi olabiliyorlar. Gerçekten tecavüze uğrayan bir insan bunu olayın üzerinden 3-4 gün geçmesine rağmen bir gazeteciyle paylaşamaz. Psikolojisi güçlüyse eğer gider şikayetçi olur psikolojisi güçlü değilse de olayı kendi kafasında inkar ederek unutma eğilimine girer. Ben kişinin gerçekten tecavüze uğradığını düşünmüyorum tam aksine tecavüz iddiasının gerçekdışı olduğunu ve bazı şeyler için pazarlık konusu yapıldığını düşünüyorum.

- Literatüre eklenmesi gereken bir madde olmuş. Gönüllü tecavüz gibi

-Ben kadınlığımdan utandım. O anda gidip şikayet etmesi lazımdı. Sonrası için planları varmış demek ki.

İşte yorumlardan bazıları. Mail ile gelenler de biraz daha ağır kelimeler vardı. Onlar bende kalsın dedim.

CİNSEL YETERSİZLER

Geçtiğimiz haftaki köşe yazımın sonunda  Haftaya ’da üst düzey bir siyasi arkadaşın taciz olayını yazacağım size”Demiştim. Dediğimizi se yapalım tabi. Şimdi olay taciz olunca inkar etmesi kolay olur “valla ben farkında değildim. Ben öyle şeyler yapmam” demek adettendir. Biz nelerini gördük bu şerefsizlerin bir bilseniz.

Bu cinsel yetersizler, elleri, kolları bacakları, ayakları, gözleri ile olmayan beyinlerine de hükmedemediği için bu yolla kendilerini tatmine çalışan asalaklar ve bunlardan Antalya’da biraz da fazla.

Hayır anlamadığım makam ve mevki sahibi olmalarına rağmen, kalabalık bir ortamda elini kadının eline sürterek, bacağına dokunarak nasıl bir tatmin ve cesaret içindeler.

Ben buna sadece şerefsizlik diyorum. 

Takipteyim.

 

Şerefinizle kalın.

 

 
Toplam blog
: 7
: 318
Kayıt tarihi
: 20.08.18
 
 

1985 yılından beri çeşitli gazete ve dergilerde muhabir/genel yayın yönetmenliği ile köşe yazarlı..