Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

06 Kasım '09

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Çıplak kadın vücudunda(Sushi-Suşi)yemek yemek? Ben erkek tabak isterim(!)

Çıplak kadın vücudunda(Sushi-Suşi)yemek yemek? Ben erkek tabak isterim(!)
 

Milliyet.com.tr


Çıplak kadın vücudunda suşi yemek...

ALLAH sonumuzu hayır etsin demiyorum başımıza taş yağması yakındır diyorum!...

Çünkü tam bir rezalet!

Kadın vücudunun bir işlevselliğini daha keşfetmişler.. (san ki uzaya çıplak ayakla bastılar)

Tabak çanakta yemek yerine, çıplak kadın bedeninde karın doyurmayı yeğlemişler..

Denemişler derken, Japonlar bunu zaten yapıyormuş...

Hele de böyle tabaklardan Sushi yemeyi alışkanlık haline getirmişler.

Meğer Japon'yalar da (!) kadın bedeni Sushi tabağı vazifesi görüyormuş..

Japon bu!

Tabağım az der mi?

Eee bizimkilerde Japon'ların tabaklarına merak sarınca, tabak olacak kadınları bulmakta gecikmemişler..

Ninem hep derdi. Kızım ama sokaktan ama pazardan ne alırsan al, ama kullanmadan önce mutlaka yıka!

Restorant sahibide kendi ninesinin tavsiyesine uymuş olma ki, tabakları önce hamama götürmüş bir güzel keseletmiş yıkatmış..

Gerçi bir kaç saat sonra kirlenecekmiş ama olsun.

Olsun olur mu?

Olmaz!

Müşteri önce hijyen arar.

Buraya kadar anladım galiba.

Demek ki kadın bedeni çocuk doğurmanın yanında tabak olarakda işe yarıyormuş...

Açıkçası yeni moda buymuş.

Ben yemek sonrasına takıldım!

Tabakları yıkayacak bulaşıkçının yüzünü görür gibi oldum..

Olur ya yanılıp da bir gün suşi yersem, tabağım erkek olsun. (!)

Evlere servis başladı bile.. Diyor Milliyet Haberi.

Seyfi Solukal İnternette Neler Yapmış? http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=183569

(Fotoğraf Greenpeace)

''Melekler yüreğinizden öpsün''

Ben Sabiha Rana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..