Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Aralık '07

 
Kategori
Blog
 

CKM'de ''Çılgın Günler Türkiye''

CKM'de ''Çılgın Günler Türkiye''
 

Dün akşam Ahmet Çotul arkadaşımızın sevgili meşhur yazarımız Solohan ‘ın kitabı için verdiği destek yazılarından birini daha okudum.

Caddebostan Kültür Merkezindeki kitap fuarında Tunç yayıncılığa ait stantta ‘’Çılgın Günler Türkiye’’ ile birlikte olacağını haber veriyordu.

Kaçırır mıyım?

Bugün öğleden sonra büyük bir hevesle hazırlandım. Hem kitaba sahip olacaktım, hem de Kemal Kara arkadaşımızla tanışacaktım. Gerçi telefonla tanışmışlığımız var ama o sayılmaz.

Neyse trafik mrafik derken CKM (Caddebostan Kültür Merkezi) ‘ne zar zor ulaşabildim.

Kitap fuarını üç kata yaymışlar. En alt kat 3. kat ve 4. kat olarak.

Tabi ben aramaya en alt kattan başladığım için 4. kata da zor ulaştım:)

Bir taraftan Tunç yayıncılığın standını arıyorum, diğer taraftan da insanların yüzlerine bakıyorum Solohan’ı görüp tanıyabilir miyim acaba diye.4. kata kadar aşina bir yüz göremedim.

Ve nihayet 4. kata ulaştığımda Tunç yayıncılığın standını ve Ahmet Çotul arkadaşımızı gördüm.Ahmet Çotul’u da blog resminden tanıdım bu arada.:)

Tanışma faslından sonra, Solohan nerede? diye sordum

Solohan’ın TRT 1 Radyo da programının olduğunu, gelenlere kendisinin yerine taklit imzamı atabilirsin dediğini öğrendim.

Eee be Solohan yani bize de mi? J

O arada Blog yazarlarımızdan Nilgün Ok arkadaşımız da geldi. O da hemen Solohan ı sordu ama yerinde yeller esiyordu tabi..

Eee meşhur oldu unuttu bizleri dedik ikimiz de. Biz istiyorduk ki burada olsun ve bize imzalı kitabını versin. Canı sağolsun bundan sonra o artık çok meşgul bir adam.

Kitabını aldık ama imzasız tabi.

Şaka bir tarafa MBdan Kemal Kara arkadaşımızın bu başarısı hepimizi mutlu etti. Kendisini tekrar buradan tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyor ve daha nice baskılara diyorum.

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..