Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '21

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

ÇOCUK BİLGELİĞİ

          "Baştan yaşama şansım olsaydı daha çok dinlenirdim."

Her gün son gün olabilir, bilemiyoruz ki ! Oysa hiç birimizin zamanı yok.

          Hep sevgi arıyoruz .Gerçek sevginin ne olduğunu bilmeden. Sevmeyi ögrenmeden. Hep karşı taraftan bekliyoruz.Ya ,kendimiz ne kadar verebilmişiz ne kadar sevmişiz. 

Sevgi sadece iki insan arasında yaşanan aşk mı?  Yoksa yaşamak için aldığın her nefese seni yaradan ilahi güce duyulan aşkmı? 

          Çoğu zaman düşüncelerim beynimde yankılanıyor. Ne kadar sevmişim, yeterince sevdiklerime  sevginmi göstermişmiyim. Ben bunları düşünürken sevdiklerim beni ne kadar düşünmüş ya da düşünmekte. Beni düşünen tek bir Rabbim'in olduğunu biliyorum. Her sıkıntım da  bana yol gösteren ilahi gücün farkındayım. Her ne kadar kulluk görevlerimi aksatmış olsam da ona olan kalpten inanışımı sevgimi biliyor . Hayatım boyunca hep sevdim yaşama olan bağlılığım insanlar her nekadar tokat atmış olsalarda sevmekten vazgeçmedim. 

          Ben sevgimin karşılığını sadece Çocuklardan ve hayvanlardan aldım. Çünkü onlara verdiğin sevgi kadar alıyorsun. Senden çıkar beklemeden veren yürekler sadece onlar.

          " Çocukların bilgeliği çok kıymetlidir. Mesela nedensizce mutlu olmayı yetişkinlere  öğretebilirler. Ayrıca isteklerini elde edene kadar vazgeçmemeyi de" 

Çocuk kalbini kazanmak kolay gibi görünmüş olsa da ,sizin gözlerinizin içine bakarak kalbinizi okumayı biliyorlar. Sizin her hareketinizi her kelimenizi süzgeçten geçirircesine izliyorlar. 

             Can verdiklerin canım dediklerin canını alır.

             Dostum dersin elini uzatırsın kolunu kopartır.

             Güvendiğin dağlara kar yağdıkça 

              Yaşamanın ne anlamı kalır.

                 " GERÇEK SEVGİ KARŞILIK BEKLEMEDEN VERİLİP ALINAN

                                 TEK YÜREKLER, ÇOCUKLAR ve HAYVANLARDA var"

                                     Hatice Büyükarı.......

 

 
Toplam blog
: 89
: 164
Kayıt tarihi
: 20.08.17
 
 

Kız Meslek Lisesi mezunu. Ev hanımı. Okumayı ve yazmayı seven biriyim. Gerçeklerle uyumlu olması ..