Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '13

 
Kategori
Deneme
 

Çocukluğum ve Kitaplarım, anılarım-3-

Çocukluğum ve Kitaplarım, anılarım-3-
 

Çocukluğum ile kitaplarım dünyam.


Heyhat ben ne kadar okumaya düşkün oldu isem çevremdekiler beni anlamaktan uzak ben derdimi onlara anlatmadan uzak devam ediyordu, ilk okuduğum hikâye Kemalattın Tuğcunun Eskici baba eseridir, ilk okuyuşta mest oldum o anı anlatmaya kelime bulamıyorum anlatamıyorum. Bu sevgiyi her an özlüyordum özlemlerimi kitabı elime alınca saadete mutluluğa eriyordum. Okumam tüm hızı ile turbo okumam ile okumanın aşkı bana hücum etmişti Allahın izni ile yardımı ile. Ne bilsinler beni anlamayanlar okumanı güzelliğini hayal kurmanın aşkını. Arkadaşlarımın arasına ara sıra uğrar diğer vakitlerimi okumak ile geçirirdim. Ben ve Arkadaşlarım, Adını Değiştiren Çocuk, Anaların Anası, Anasının Kızı, Annesizler hikâyeleri ile devam etti okuma hevesim. Gönül evimi büyük bir hevesle kaplamıştı kitaplar, artık kitaplar bana yetmez olmuştu, bulamadığım anlarda Şehir kütüphanesinde soluğu alırdım bana yoldaş, mahzun kalbim neşe ile dolmuştu, şakıyıp öten bülbüller gibi ötüyordu adeta kitaplar bana.Bir kitabı okumanın güzelliği okuyanın anladığı verdiği güzelliğini ancak okuyan bilir. Vermiş olduğu hayal dünyasının genişliği ummandır. Ne kadar çok kitap okuma imkânı bulursanız o derecede hayal gücünüzün arttığını ve dünyaya farklı bir gözle bakabildiğinizi göreceksiniz bu sadece size özeldir. Fikirlerinizin gelişmeye başladığını yenidünyalar keşif ettiğinizde elbette ki yaşanmışlıklarla da test edebilirsiniz. Ancak kitaplar belki de asla gidemeyeceğiniz gerçek yerler hakkında bilgi sahibi olmanızı da sağlar. Düşüncelerinizin hayallerinizin yaşamınızın gelişmesi açısından da oldukça önemlidir. Her yöne açık olmak, güler yüzlü olmak, gülen çevreli kalp ferahlığı kitap okumak ile gelişir ve bir ömür boyu devam eder gider….

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..