Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '11

 
Kategori
TV Programları
 

Çok akıllı işaretler!

Çok akıllı işaretler!
 

Cismen aramızda olmayan, ekranlarda gördüğümüzde hala bizi kendisine bağlayan, küfür ederek değil, jest ve mimikleriyle güldüren tavırlarıyla eğlendiren rahmetli sanatçımız Kemal Sunal'ın, Şabaniye adlı filmini izliyordum. Kaçıncı izleyişim bilmiyorum ama her seferinde sıkılmadığımı biliyorum.

Misafir geldiğinde uslu durmayan çocukları durdurmak için Kemal Sunal filmleri açıp izleterek hem onların eğlenmesini sağlayıp hem de uslu durmasını sağladığımız filmler bunlar ki küçükken bu yöntem bizim üzerimizde de uygulanmamış değildir hani.

Her şey yolunda film reklam verdi ve tekrar başladığında o da ne! Sağ üst köşede beliriverdi akıllı(!) işaret .Akşam üzeri başlamış, güldürme amacı güden ve bunu çok iyi başaran bir film de ''+7'' ikazı gözümü tırmalasa da RTÜK'ün hassasiyeti olarak düşünüp iyi niyetimle geçiştirdim olayı kendimde.

Akşam oldu ve sırf efsaneleşen ''araba sahnesi'' nedeniyle bile izleyicileri ekran başına toplayan bir dizi,''İffet''.

Reklam verdi ve benim Kemal Sunal'ın filminde gözümü tırmalayan ''Akıllı(!) işaret'' bura da nasıl yönlendirecek derken reklam bitti ve dizi başladı, sağ üst köşe de ki ''Genel izleyici'' ikazı RTÜK'ün hassasiyetinden ziyade dikkatsizliğini ya da umursamazlığını göstermiş oldu.

Çocukların saat 21:00 da uyuması gerektiğinin söylendiği bir dönem de  20:00 da başlayan  bir dizide haddini aşan cinsel sahneler olmasına rağmen ''Genel izleyici'' uyarısında bulunan , çocukluğumuzdan beri gülmeyi onunla öğrendiğimiz, filmleri her yaşa hitap eden insana ''+7'' engeli koyan ''Akıllı(!) işaretleri'' tebrik ediyorum.

 
Toplam blog
: 13
: 629
Kayıt tarihi
: 20.09.11
 
 

Spor Muhabiri ..