Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Çok kullandığımız yalanlar

Çok kullandığımız yalanlar
 

-Neden erken kalkıyorsunuz, daha kalsaydınz bir şeyler yerdik.

Polis gelir“-Alkol aldık mı?”

“-Almadık, vallahi sarıda geçtim memur bey”

“-Sarıda geçmekte suçtur.”

“-Renk körüyüm.”

Renk körü araba kullanmakta suçtur.

“-Bilmiyordum.”

-Kazanmak hiç önemli değil ki, önemli olan yarışmaya katılmaktı.

-Dünya ahiret bacımsın.”

-Şu an inanın 75 milyon bizi izliyor” Sanki Türkiye de yaşayan tüm insanların o anda, sadece o kanala bakması mümkünmüş gibi.”

-Bütün kadınlar güzeldir, çirkin kadın yoktur.

“-Ne vardır?”

“-Bakımsız kadın vardır.”

-İki saat kapıda bekledim, kapıyı açan olmadı.

-Seni düşünmekten, bütün gece gözüme uyku girmedi”

“-Yalan söyleme, uyumaktan gözlerin şişmiş.”

“-Sen bir de beni gençliğimde görecektin.”

“-Bir şey kaybettiğimi sanmam.”

“-Seni leylekler getirdi çocuğum.”

“-Niye tekrar getirmiyor?”

“-Akşama erken gelicem.”

“-Yalan.”

“-Bu, bugüne kadar aldığım en güzel hediye”

“-Bir oturuşta iki büyük deviririm, hiçbir şey olmamış gibi yine araba kullanabilirim.”

“-Ben almıyayım, rejimdeyim.”

“-Kadınlar en çok kel ve olgun erkeklerden hoşlanıyor.”..

“-Ben de tam seni arayacaktım”

“- İşim bitsin ben seni ararım”

“-Aradım aradım, telefonu açan olmadı.”

“-O elinizdeki tek kaldı, başka yok.”

“-Bir tanem, seni çok seviyorum.”

“-Gerçek askı sende buldum.”

“-Sensizlik canıma tak etti.”

“-Daha önce hiç kimseyi böylesine sevmemiştim.”

“-Abi kızı görücen bi içim su.”

“-Ben hiç yalan söylemem.”

“ İki saat bekledim. Gelmedin.”

“-Bize bir şey olmaz.”

“-Bizi davet ettiler ama gitmedik.”

“-Vallahi ne yalan söyleyeyim, bu size çok yakıştı. İnanın gençleştirdi.”

“-Senin annen bir melekti yavrum.”

“-Bana yan bakan daha anasından doğmadı.”

“-Merhaba karıcığım, mesai yeni bitti de.”

“-Üzülme canım sevgilim evlenince anneni yanımıza alırız, o da mutlu olur.”

“-Dünyanın en mutlu cifti olacaz.”

“-Evi kısa zamanda boşaltın, Almanya`dan oğlum geliyor.”

“-İki gözüm önüme aksın ki.”

“-Şurdan şuraya gitmek bana nasip olmasın.”

“-Kilolarımla barışığım, bir defa ben böyle mutluyum.”

“-Formu doldurun biz sizi ararız”

“-Hatırası var, bunu sana veremem.”

“-Hediye olmasa inan verirdim.”

“-Arkasından değil, burda olsa yüzüne de söylerim.”

“-Öğretmenin vurduğu yerde gül biter.”

“-Şöyle bir karım olsun milyarlarca borcum olsun.”

“-Benim için önemli olan ruh güzelliğidir. Fiziki güzellik ondan sonra gelir.”

“-İçerde kalmayacağım, bir arkadaşa bakıp çıkacağım.

“-Bu elbise biraz sıktı, ama hiç merak etmeyin kullandıkça açılır.

“-Onun için bir şeyler yapmayı çok isterdim.”

“-Öretmenim aksam elektrikler kesildi, dersimi yapamadım.”

“Ben zaten böyle olacağını biliyordum.”

“-Hiç acıtmayacak”

“-Bir kereden birşey olmaz.”

“-Biz sadece arkadaşız.”

“-Sizin mutluluğunuz bizim mutluluğumuzdur.”

“-Mehmet Bey şu an toplantıda. Kim arıyordu? Ona söyleriz toplantıdan çıkınca sizi arar.”

“-Failleri en kısa zamanda yakalanacak.”

“-Bu konuda elimizden geleni yapıyoruz.”

 
Toplam blog
: 718
: 2690
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

Tıp alanında doktor olarak çalışmaktayım, beyin cerrahi uzmanıyım..