Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Çok özledim...

Çok özledim...
 

(Orhan Kaya'nın eşsiz yeryüzü cenneti GÖKOVA denizi çekimi.)


Çok, çok özledim.

Özledim deli dalgaları,

Mavileşinceye dek,

özledim.

Beyaz köpüklerle kıyıyı yalayan.

Özledim,

 
Sensiz  mavi gökleri,

Mavi şiirleri,

delinircesine, özledim.

Özledim seni,

özledim denize açılan

Dağlara kanat çırpan,

mavi şiirlere karışan

seni,

özledim...

 Not: (Turkuaz renkli sularına pupa yelken açtı,  dostlar. Koylarında melodiyi andıran suların şırıltısı, geceleri ördeklerin sesli armonisi, sulara süzülüşü. ile muhteşem , eşsiz yeryüzü cenneti GÖKOVA, Mavi düşlerin gerçekleştiği  eşsiz  cennet  GÖKOVA... Yeniden sulara uzanıp giden  düşlerin kurulduğu,  GÖKOVA)

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..