Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '06

 
Kategori
Bayramlar
 

Çok şey değişti anne

Çok şey değişti anne
 

Senden sonra çok şey değişti..Bir tokat gibi vurdun yüzümüze sensizlikteki gerçekleri..

Bak nasıl da sessizleştik, nasıl da uslandık hepimiz.. Artık hiç kavga etmiyoruz birbirimizle.. Yılbaşı çekilişleri de yapmıyoruz artık aramızda para toplayıp bundan böyle.. Zaten artık her birimiz bir yerde dagıldık, darmadagınık olduk..

Kızardın ya ya itişip kakışmalarımıza.. Ufak-tefek atışmalarımıza.. Artık sen yoksun ya, yapmıyoruz.. Her şey sana imiş.. Her şey seninle güzelmiş anladım.. O sürtüşmelerimiz, kavgalarımız bile..

Telefon ederdin ya hani her bayram, yılbaşı yaklaşırken.. "Neler yaptım?" diye.. Uzun uzun görüşürdük.. Bir sen anlatırdın, bir ben.. Yapmadıklarına üzülürdün, "tühh" derdin, keşke yapsaydın.. Bayram yerine çevirirdin evi, balonlarla süslerdin, grapon kagıtlarından süsler yapardın.. Salonun bir ucundan diger ucuna baglardın.. Güne anlam katardın..

Ögrendim hepsini yapa yapa.. Hangi yemekler yapılır, hangi mezeler hazırlanır ögrendim.. Hatırlıyor musun yılbaşı kutlamasında, ilk şarabımı senin elinden aldım.. Bir kadeh içtikten sonra da sarhoş olup  aglardım... Hepiniz gülerdiniz bana, bu kez daha çok aglardım.. Güldüğünüz için aglardım.. Soğuk sular çarpardın yüzüme ayılmam için.. Dizlerinde uyuyakalırdım.. Bana neler anlatırdın fısıldayarak inan hiç hatırlamıyorum..

Senden sonra çok şey degişti..  Gülmelere de bahane yok..

Bayramlarımız buruk artık..
Her şey öksüz.. Her şey yetim.. Anlamsız..
Yeni yıla girmek gereksiz artık.. Zaman durdu.. Zaman kilitli işlemez artık..
Zaman bir gün.. Daha gün dogmamışken..
Seninle son kez birlikte iken durdu artık..
Hiç olmadıgım kadar bencil olmak istiyorum..
Çünkü kıskanıyorum, çünkü imreniyorum.. Çünkü sen, hayatımın hiç bir döneminde olamayacaksın
Zaten;
Hiç birşey var olmuyor senin yoklugunda Anne'M..
Hiç bir şey eskisi gibi degil..
İstesem de olmuyor zaten..

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..