Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Çok şükür,Ankara gibi geri kalmış değiliz..

Çok şükür,Ankara gibi geri kalmış değiliz..
 

Ankara'nın değişen yüzü bizi yanıltır mı acaba?


İşyerinden Adem abi ile beraber çıktık.İftara yaklaşık yarım saat var.Beni köşede bırakmasını istedim,marketten ekmek alıp eve piyade olarak devam edecektim.Henüz ezan okunmadı ama imamın da eli kulağındadır.Şu ,eli kulağında deyiminide bu yüzden çok severim,ha oldu ha olacak yani.Neyse,koşaradım markete daldım,ekmeğimi ve ufak tefek ihtiyacımı aldım,kasaya yöneldim.Kasada birkaç kişi var,sıramı bekliyorum artık.

Sıradayken gözüm sağa sola bakıyor öylesine.Kasiyer çocuk kankam,Fenerbahçeli.Bir iki akşam önceki alışverişimde ödeme yaparken cüzdanımda gördüğü FB kartına iç çekerek baktı ve “abi,ne olacak hâlimiz”dedi.Ben de “sezonu erken açtık”dedim ve şakalaşıp çıkmıştım.Haaa,bir de markete Lig TV yayını almışlar,hepten acınacak durum yani.

İşte o arkadaş itina ile elindeki kutu biraları gazete kağıdına sarıyor tek tek.Sonra da siyah poşete koyuyor gazete kadığına sarılmış dört tane birayı,sonra ikinci poşete koyuyor,o poşette siyah tabiki.

Biraları alacak vatandaşa baktım ,hiç bir yerle ilgilenmemeye çalışıyor,bir an önce poşeti alıp gitme düşüncesi hâkim gibi.Neyse,para üstünü de alıyor ve sağa sola bakmadan hızla çıkıyor marketten.

Sırası gelen kişide alışverişini yapıyor,herşey yolunda.İçki içenle içmeyen birbirine mesafeli ama saygılı duruyor.Aklıma Ankara Keçiören’deki içki satan büfeciye dayak olayı geliyor.Takılıyorum kasiyere “sakın sizede zabıtalar dayak atmaya gelmesinler”diyerek.

“Abi,biz buradayız “diyor ve patlatıyor bombayı ”çok şükür,burası Ankara kadar geri kalmış bir yer değil”.....

İşte size iftara on dakika kala bir market kasasında yaşananlardan çıkan bir Türkiye manzarası...

İftara yetişmek için ben de çarçabuk çıkıyorum ve kasiyer kankamın o çocuksu hazırcevabını düşünüyorum.

Sahi bizim Ankara’mız geri kalmış bir yer mi oldu artık?

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Blognot1:Rüyaları gerçekleştirmenin en kestirme yolu uyanmaktır(J.M.Power)

Blognot2: Tüm cep telefonu operatörlerinden 3919 YANGIN yazarak Türk Hava Kurumu’nun yangın söndürme uçağı alım kampanyasına 6 YTL katkıda bulunalım.6 YTL ormanlarımız için umut olsun.Ayrıntılı bilgi için :

http://www.thk.org.tr/2005/anasayfa.htm

 
Toplam blog
: 242
: 1784
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

1970 doğumluyum.Karadenizin bir sahil şehrinden, hayatın güler yüzlü tarafına tutunmak için İstan..