Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '20

 
Kategori
Güncel
 

Covid 19 ile ne değişti?

Covid 19 ile ne değişti hayatımda?
 
Metrobüste ayaktayım, Şişli’ye geçiyorum, Mark Eliyahu’dan Drops çalıyor spotify’da. Saat 16.00 daki seansa yetişmeye çalışıyorum. Akşam 21.00 e kadar 4 seans daha yapıcam. Sabah 2. şirketteydim, sonra ataşehirdeki ofise geçtim, çalışan ve öğle arası gelen bir danışanla bir seans yaptım ve şimdi şişlideki ofise geçiyorum. Kulağımda Eliyahu’nun parmakları dans ediyor ve kendime soruyorum “Ne yapıyorum ben kendime böyle?, niye duramıyorum? Hayatta kendime daha çok konfor alanı açacakken niye hep daha zorun içinde kendimi buluyorum?” 
 
Covid 19 ile yaşam bana ne söylüyor diye düşünüyorum? Yaşam bize ne diyor? 
 
“Dur” diyor bence bana yaşam...”biraz dur artık!” 
 
Ve ben ilk defa duruyorum hayatta... ben neredeyse hayatım boyunca aynı anda hep iki şey yaptım, ya hem çalıştım hem okudum, okuyorsam iki bölüm aynı anda okudum, çalışıyorum aynı anda en az iki işte çalıştım... ben hayatım boyunca hep koşturdum... şimdi ilk defa  hayatımda ilk defa duruyorum... ve bu koşuşturma içinde aslında neleri kaçırdığımı fark ediyorum. 
 
Elamız 25 aydır hayatta bizimle,  ilk defa bu kadar çok vakit geçiriyorum onunla, ilk defa ona bu kadar çok yemek pişirip yediriyorum, ilk defa onunla dans ediyorum, ilk defa oynarken kollarını sağa sola salladığını ve sağ ayak önde koşup zıplayarak dans ettiğini fark ediyorum, ilk defa ona günde birden fazla kitap okuyorum, onunla sulu boya yapıp, popo yeme oyunu oynuyorum...
 
Ben ilk defa duruyorum, ama dururken onun ne kadar güzel olduğunu ilk defa bu kadar çok fark ediyorum. 
 
Covid 19 ile hayatımda ne değişti diye düşünüyorum? 
 
Ne mi değişti? Ben...ben değiştim...içimdeki  anne değişti....belki de iyi ki değişti.
 
Toplam blog
: 21
: 496
Kayıt tarihi
: 13.12.18
 
 

Psikoloji yolunda bir yolcu... ..