Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '08

 
Kategori
Güncel
 

Yandı yürekler yandı!.....

Yandı yürekler yandı!.....
 

şehitler ölmez


Yandı yürekler yandı bu vatan için.

Bu vatana dokuz vatan evladı daha canını feda etti

Erzincan ‘da askeri konvoyun mayına çarpması sonucu meydana gelen patlamada dokuz askerimiz şehit oldu.

Bu vatan için verdiğimiz ne ilk, ne de son şehitler olacaklardır. Aileleri dokuz ciğerini daha toprağa verecek.

Yine ülkenin birlik ve beraberliğe ihtiyacı olan günler yaşıyoruz. Bu günlerde bütün derdi, tasayı bir tarafa bırakıp kenetlenmemiz ve dimdik ayakta olduğumuzu dosta, düşmana göstermemiz gerekmektedir.

Bu neden ile başta bütün siyasi partilerimiz olmak üzere bütün sivil toplum kuruluşlarını birlik ve beraberliğe davet ediyorum.

Ayrıca Dtp ‘yi de bu olayı yapanları kınamaya çağırıyorum. Eğer terör örgütüne destek vermediklerini hala iddia ediyorlar ise derhal bu olayı yapan terör örgütü kınamaya davet ediyorum. Dost musunuz, düşman mısınız hep beraber görelim.

Sivil toplum kuruluşlarını da bu ve bunun gibi olaylarda sağduyulu davranmaya, gerekir ise birlik ve beraberliğimizi pekiştirmek için vatana sahip çık adı altında miting yapmaya davet ediyorum.

Ben toplumun tüm kesimlerinden kınama bekler iken ilk tepkiyi Adıyaman Üniversitesi rektörü Prof. Dr. Mustafa Gündüz hocam verdi. Ben sayın hocamı bu duyarlılığından dolayı kutluyorum. Rektör hocamın yayınladığı mesajı aynen sizlere aktarmak istiyorum;

Adıyaman Üniversitesi Rektörü Prof.Dr. Mustafa Gündüz de, olaydan duyduğu üzüntüyü belirterek, şunları söyledi; "Ulusal birlik ve bütünlüğümüzü hedef alan bu alçak terörist saldırının asla amacına ulaşmayacağı bilinmektedir. Türk Milletinin bağrından çıkan ve yüksek görev anlayışıyla her türlü iç ve dış tehditleri ortadan kaldırma azim ve kararlılığına sahip olan Yüce Türk Ordusu tam olarak güvencemizdir."

Ben sayın rektörümü duyarlılığından dolayı kutluyorum. Doğru yoldasınız hocam, yolunuzdan şaşmayın. Bu vatan sizlerin yetiştirdiği ve yetiştireceği Türk gençleri sayesinde dim dik ayakta kalacaktır. Bundan emin olabilirsiniz.

Ben bu saldırıda şehit olan askerlerimize Cenab- ı haktan rahmet, kederli ailelerine baş sağlığı diliyorum.

Bu millet sizin ile gurur duyuyor.

Yattığınız yer nur olsun.

Vatan size minnettardır ey aziz şehitlerimiz.

hidayetozdemir0266@hotmail.com

 
Toplam blog
: 72
: 652
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

1966 Adıyaman doğumluyum. İlk, orta ve lise öğrenimimi aynı şehirde okudum. Ankara Üniversitesi'nden..