Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '11

 
Kategori
Şiir
 

Cumartesi

Cumartesi
 

ben dünyaya sırtımı dönüp yaşayamam.

hayatımdaki tüm pencereleri ve perdeleri kapatmak,

insana ve yaşama dair tüm sesleri kısmak,

ay, güneş ve yaşamdan yansıyan ışığı engellemek..

bana göre değil.. yapamam..


davetsiz de girseler hayatıma,

bölseler de uykumu en derin anında,

var olmalılar her daim orada burada..

sesler, renkler ve hayatlar..

ben onlarsız yapamam.


ben insansız yapamam. yapmam..

yalnızlıktan korkmak değil bu.

kolaydan korkmaya ne hacet!

ben kendimle baş başa kalıp insanlarla birlikte yaşamayı unutmaktan korkarım..

seslerden ve renklerden uzaklaşıp onları anlayamamaktan korkarım..

yaşamdan uzaklaşıp umut etmekten usanmaktan korkarım..

demem o ki: ben yaşamaya doymaktan korkarım.. 

 
Toplam blog
: 9
: 379
Kayıt tarihi
: 26.01.07
 
 

Ben Cenk. Sık sık düşünüp; ara ara yazıyorum...