Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cumhurbaşkanı Mutsuz

Bakın bakalım
Şöyle dikkatlice Cumhurbaşkanına
Mutlu mu görüyorsunuz
Mutsuz mu görüyorsunuz
Sizin fikriniz sizin olsun
Ben kendi görüşümü söyleyeyim
Cumhurbaşkanı mutsuz
Mutsuz
Mutsuz
Mutsuz
Sebebini söyleyeyim
O da şu
Başarısız
Bunu en çok o biliyor
Onun için mutsuz
Erk sahibi kimse
Başarınca mutlu olur
Cumhurbaşkanı başarısız
Ekonomi yerlerde sürünüyor
Şu döviz dalgalanmaları
Hiçbir yöneticiyi rahat bırakmaz
21. yüzyılda
Yüzyıllık cumhuriyet olup
Tarihin
En güçlü en köklü devletlerinden biri olan
Türkiye Cumhuriyeti
Yani bizim Cumhuriyetimiz
Sağlıklı ekonomi kuramıyor
Olacak şey değil bu
Bir türlü ama bir türlü
İç barışı gerçekleştiremiyor
İnsan ilişkilerini
Kardeşlik candaşlık üzerinde kuramayıp
Paylaşmacı dayanışmacı gelişimci
Toplum noktasına gelemiyor
Bunun sorumlusu kim Cumhurbaşkanı
Cumhurbaşkanı
Öncelikle yaptıran olacak
Bu şu demek
Olmayanların tek sorumlusu Cumhurbaşkanıdır
Bunu Cumhurbaşkanı biliyor
Hem de çok iyi biliyor
Biliyor da çözüme gelemiyor
Bu da yine onun kusuru
Bu durumdur işte Cumhurbaşkanını mutsuz kılan
Oysa
Oysa
Oysa canlarım
Cumhurbaşkanının mutlu olması çok kolay
Görevli değişikliği yapacak Cumhurbaşkanı
Bilen
Bildiğini yapabilen
Yapabildiğini yaparak geçimini kazanan
Ve
Yakın olma ilişkisi güçlü olanları
İşin başına geçirecek
Düne kadar hiçbir kaşığın sapı olmamışları
İşten alacak
Bakın o zaman işler nasıl da yoluna girecek
Bakın o zaman
Cumhurbaşkanı nasıl da mutlu olup mutluluk olacak
Bu olgu
Cumhurbaşkanını halkın tamamının sevmesini sağlar
Halkın samimi sevgisini kazanan Cumhurbaşkanı da
Sadece derin mutluluklarda yüzer
Öfkeden uzaklaşır
Kırmadan kaçınır
Gönül almadan çok hoşlanır
Ayıplamayı kınamayı şikâyeti terk eder
Güzel düşünür güzelle buluşan olur çıkar
Hem o hem bizler yani ulusumuz
Mutluluk içinde yaşar gideriz
Ne iç sorun kalır ne de dış sorun
Dilerim bu söylediklerim
Cumhurbaşkanının kulağına gider
Düşünür uygular ve kazanır
Benim dileğim bu canlarım
Onun
Mutlu olmak kolayken mutsuz olması beni üzüyor
İstiyorum ki
Ne o ne de ben mutsuz olayım


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..