Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Siyaset Güzelliktir

Bugünkü Türk Siyaseti
Beni yaralıyor Sayın Cumhurbaşkanı
Sevgisiz siyasete dönüştü siyaset
Oysa
Oysa
Oysa Sayın Cumhurbaşkanı
Siyaset iyilik üzerinde yürüyerek
Güzellikler üreterek yol alır
Yani Sayın Cumhurbaşkanı
Siyasette
Saygıyı sevgiyi tatlı dili temel alacaksınız
Budur işte
Halkın tamamının sizi sevmesini sağlayacak
Yaklaşım
Sevgiyle bakacaksınız bizlere yani halka
Bizde yani halkta sevgi rezonansı oluşturacaksınız
Sevgi tınlamaları yayılacak ülke geneline
Siz seveceksiniz biz seveceğiz herkes herkesi sevecek
Ülke yani bizim ülkemiz sevgi yuvası olacak
Böyle bir durumda halk
Dayanışmayı paylaşmayı art niyetsizce yaşayacak
Herkesin eli herkeste olacak
Devlet ve halk bir araya gelecek
Ortak yatırımlara girişecek
Yeni iş yerleri açıldıkça açılacak
İşsizlik yok olacak ve iş sahipliği yaygınlaşacak
Bu sevgi ortamı
Dışarıyla da sevgi bağları kuduracak
Dış alım dış satım dengesi kurulacak
Döviz dar boğazı yaşanmayacak asla
İç barış yayılacak ülkenin tamamına
Dış barış da eklenecek bunun ucuna
Ülke güzel siyaset güdümünde
Gün be gün daha da güzelleşerek yol alacak
İnsanlar hobilerine dönük yaşayacaklar
Güzellikler üretecekler
Bunu insanlığın hizmetine sunacaklar
Benim arzum bu Sayın Cumhurbaşkanı
Benim derdim bu
Sözlerimin sonunda şöyle sesleniyorum size
Umarım ciddiye alırsınız beni
Ayıplamayı bırak
Kınamayı bırak
Şikâyeti bırak
Sadece güzel düşünen ol
Ve hep güzelle buluş
Sayın Cumhurbaşkanı hep güzelle buluş


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..