Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '13

 
Kategori
Şiir
 

Çünkü kimse karşılıksız sevmez

Aşk nedir bilir misin sevgilim
Ben çok iyi bilirim bu veledi
Öyle bi tanıttıki kendini bana
Mecburen tanıdım
Elimde olmadan bağlandım ona
Gitmesini istesemde git diyemedim
Kal dediğimde gitti hep
Acı cektirmesine rağmen vazgeçemedim ondan
Şizofrenlik mi bu bilmiyorum
Birde aşkın insana verdiği umut diye birşey var sevgilim
En olmadık zamanda belirir ve en olmadık şeyleri istetir
En çokta kalple beyin savaşır bu süreçte
İkiside sözünü geçirmek için çabalayıp durur
Aşk belirler bu savaşın galiibini
O yüzden genelde kalptir galip çıkan bu savaştan..
Sonunda ne olur biliyormusun sevgilim...
Kim kazanırsa kazansın en sonunda herşey boş gelir insana
Vazgeçer yavaş yavaş farkında olmadan
Kalp geri çekilir kabuğuna
Beyin söz geçirir bedenine
Taki yeniden aşık olana dek
Yeniden aşık olduğunda yine başa dönersin
Aynı şeyleri yaşamamaya çabalarsın ama beceremezsin
Çünkü seninle aynı şeyleri istiyecek birini bulamazsın bu hayatta
Hep farklı farklı istekleri var insanların
İşte buya aşkı vazgeçilmez kılan
İnsan ulaşamadığı şeyleri ister ya hep
Ulaşıncada bütün hevesi kaçar
Geçmiş bir anda silinir beyninden
İşte aşk budur sevgilim
Bir çocuğun bir oyuncağı istemesi gibi
Hevesini aldınca bir köşeye atarya oyuncağını
Büyüdükçe oynamaz artık o oyuncaklarla
Çünkü anlar zamanını boşa geçirdiğini
Aşk işte bu sevgilim
Sadece bir zaman kaybı,
Keşke aşık olmak yerine sevebilse herkes
Sevginin sahtesi olmaz aşk gibi,
Öyle akılla falan işi olmaz sevginin,
Direk kalple bağlantılıdır,
O yüzden herkes korkar sevmekten,
Cesaret edemez,
Çünkü hiç kimse kalbi acısın istemez,
Çünkü kimse karşılıksız sevmez

 
Toplam blog
: 9
: 169
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

Atışalanı Lisesinde okuyorum. Lise 4'e gidiyorum. Samsun'da doğdum. Fakat  ailem  uzun yıllar önc..