Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Daha adı bile yok

Daha adı bile yok
 

"Resim: İnternetten Alıntı"


Kuş sesleri ve Abant Gölü

Gri bulutlar, yeşil ağaçlar.

Dağ tepeleri, dağ etekleri

Benek benek karlı hala.

Gözlerimi kapattım

Kalbimin sesini dinliyorum,

Sensizliğin acıtan yalnızlığını

Bıçak gibi kesip de geçiyor.

Sesin yankılanıyor kulaklarımda

Diyorum uzanıp da tutuversen elimi.

Kuş sesleri ve Abant Gölü

Atın üstünde bir delikanlı

Dörtnala uçuyor gibi.

Faytonda sevgililer Dünya durmuş gibi.

Bir sen yoksun, yalnız olan benim.

Ah yüreğim! Kırkikindilerin ayazında

Özlüyor seni nisan ayının bir pazarında.

22.04.2012

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..