Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '12

 
Kategori
Şiir
 

Üzgünüm Bebeğim

Üzgünüm Bebeğim
 

"resim:netten alıntı"


Daha kırk günlüksün bebeğim

Babacığını beklemektesin

Görsün diye yüzünü, okşasın diye saçını

Tanışmayı özlemektesin

Hakkındır bebeğim yanında istemek babanı

Hiç babasız bebek olur mu?

Bir sen mi beklersin yiğidimi, Mehmet’imi

Ben de özlemedim mi loğusa yatağında erimi

Ne kaldı ki terhisine, gelecek babamız yakında

Demek isterdim sana bahtsız bebeğim

Ne yazık ki tez ulaştı kara haberi

Şehit olmuş babamız

Amansız bir kurşun pençesinde

Babasız bebek olurmuş meleğim.

Ocağımız söndü kana bulandı yüreğim

Sen yetim, ben yetim kaldık bebeğim

Ateş düştüğü yeri yakıp kavuracak

Acımız tarifsiz bir ömür boynu bükük

Yaşamak babasız ne kadar da sönük

Sen yarım ben yarım yürekler sökük

“Baba” kelimesi dilinde yitik

Adımız hep olacak yetim

Vatan sağ olsun elbette yetimim

Babacığın artık cennette meleğim.

 

21.06.2010

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..