Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '17

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Daha fazla sesli kitap okunamaz mı?

Daha fazla sesli kitap okunamaz mı?
 

Salih Arıkan kitap okurken


Daha fazla sesli kitap okunamaz mı? Değerli arkadaşlar doksan sekiz ve iki bin iki arası uşak eğitim fakültesinde okudum. Birçok gönüllü arkadaşım bana kendi evlerinde kasete kitap okudular. Biraz da bu işlerin toplumda tanınır ve bilinir olunmasını istiyordum. Arkadaşlarımın sayesinde birçok sesli kitap dinledim. Çuval çuval kasetlerle memlekete gider bir çuval sırtımda bir valiz elimde ve bastonumla tıkır tıkır fakülteye gelirdim. Bir gün kültür bakanlığına yazı yazdım. Görmeyenlere yönelik sesli kütüphaneleri sordum. Meğer uşaktaki kütüphaneye de kitap geliyormuş. Oradan kasetler aldım. Bana en yakın Salihli halk kütüphanesine de kasetler geliyormuş. O geliş gidişlerde Salihli halk kütüphanesi müdürüyle bir dostluk kurduk. Müdür bana kendilerine verilen ses kayıt sütüdyosu olduğunu söyledi . Bildiğiniz gibi Ülkemizde sesli kitap hizmeti sunan birçok yer var. Ama bunlar arasında bir koordinasyon yok. Geçen sevgili arkadaşım bayram özenle konuşurken telefonda bu atıl durumdaki halk kütüphanelerinde bulunan donanımların kazanılması gerektiğini konuştuk. Evet, arkadaşlar özelikle farklı illerde yaşayan arkadaşlara çağrımdır. İlinizdeki halk kütüphanesinde görmeyenler için sesli kitap üretilecek donanım var mı lütfen kontrol ediniz. Ben kültür bakanlığına bununla ilgili yazı yazdım cevabı gelince sizleri bilgilendireceğim.  Lütfen farklı illerdeki arkadaşlar bu konuda iş birliği yapalım.

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..