Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

Daldım çayıra mein Good kayıra!

Dünden beri bizim Osman’ı ikna edemedik! Mahalleli seferberiz!

“ Osmancığım o Atasözü öyle değil! Saldım çayıra Mevlam kayıra olacak!”

“Yok Ahmet! Daldım çayıra Mevlam kayıra aslı! Siz yanlış biliyorsunuz!”

“ Ulan niye dalıyorsun çayıra Osman! Önünden yesene!”

Anlatamıyoruz arkadaş! İlla dalacak!

Çektim kenara!

“Bak Osman! Aç kardeşim interneti! İtü sözlüğe bak, ekşi sözlüğe bak, Uludağ sözlüğe bak, eğer senin dediğin şekildeyse bu Atasözü, çayıra ben dalacağım anasını satayım!”

“Ahmetçiğim bu başka! Bu benim lûgatımda yazıyor!”

“Hay senin lûgatına! Gerçekten çayıra salınacak adamsın sen Osman!”

Ülkemizin iki güzide Üniversitesinin sözlüğünü beğendiremedik bizim Osman’a! O tutmuş Heidelberg Üniversitesinin sözlüğüne bakıyor!

“Daldım çayıra mein Good kayıra!”

Yarasın Osman!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..