Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '09

 
Kategori
Blog
 

Dalya...

Dalya...
 

Bu benim yüzüncü bloğum. Yani ilk dalyam. 16.07.2008 günü ilk bloğumu yazdığımda birilerinin yazılarımı okuyacağına, hele değer verip yorum yapacağına hiç ama hiç inanmıyordum. İlkokula yeni başlamış çocuğun utangaçlığı ile ilk yazımı yazdım. Açıkçası bir günde 45 reyting almak beni inanılmaz mutlu etti.

Hele o ilk bloğuma yorum yazan arkadaşlar, gerçekten elimden tuttular.

Tabii sonraki yazılarıma yorum yazan dostlarda ilave güç verdiler. Okurların hepsine candan teşekkür ederim. Yorumları ve mesajları ile beni destekleyen kıymetli dostlarıma da ayrıca saygılar.

Bu kısa sürede bu kadar yazıyı yazmam hiç de zor olmadı. Ayağımı mı sürttüm nedir, gündem yağdı adeta. Taciz, deniz feneri, ergenekon , hadise, güncel konular derken zaman nasıl geçti anlamadım.

Mustafa Mumcu kardeşimin önderilğinde, Pınar Zora kardeşiminde büyük desteği ile gerçekleştirilen İzmir MB yazarları yılın son toplantısı bu dönemde yüreğimde kalan ayrı bir tad dı.

Hepiniz sağ olun var olun. Sizleri çok seviyorum. Saygılar…

13/1/2009

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..