Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '11

 
Kategori
Blog
 

Dalyaaaaa!...950. blog...ve 6206 yorum...

Dalyaaaaa!...950. blog...ve 6206 yorum...
 

Bugün MB'de,sayfamda,''Sağ üstte '' yer alan künyemi okudum...
 
Toplam blog: 950
Toplam yorum: 6206
Toplam mesaj: 502
Ort. okunma sayısı: 801
Kayıt tarihi: 23.06.07
 
Yazıyordu...
 
'' Pes dedim !..''
 
1640  gündür buradayım...
 
234 hafta eder...
 
1500 GÜN OLMUŞ SİGARAYI BIRAKALI ...
 
Bu süre içinde ,hatırladığım kadar 8 MB yazarı VEFAT ETTİ !..
 
108 YAZAR BURAYI TERKETTİ,GİTTİ !..
 
MB'ye on gün uzak kalmıştım...Döner dönmez açığı kapattım...
 
Günde 3 blog yazmışım...
 
Bununla 950 Blog olmuş...
 
Bu arada ''bedelli çıkmış !..''  Askerliği de yırttım !..
 
Vadaaaaaaaaa !..
 
Blog sözcüğünü hiç sevemedim...Halkımız da sevmedi zaten...
 
Blogcu : Bohçacı gibi ...Duvar ustası gibi bir şey...Blogger :Sanki jilet markası   :)
 
Blogger :Dozer markası gibi...
 
Yok...Ben vazgeçtim...Blogger değilim...ben yazarım...İsteyen beğenmesin...
 
Beğenmeyen,kızını vermesin !..
 
'' Milliyet Com.Tr.Yazarı....''       Breh...breh...Bu,daha güzel tabi !..
 
Hele ,maaşlı da olursa tadından yenmez...
 
MB yönetimi de  aslında sevmiyor... Sevselerdi eğer, '' Yazar ara butonu '' nu icat etmezlerdi...
 
.'' Blogcunu Ara !..'' diyebilirdi...
 
Dile kolay...dört buçuk yıl...İşi gücü bırak ...Burada ''Yazarlık yap ''...Hem de severek  950 yazı yaz !..
 
Evet !..Peki !...Ne için yazdım kardeşim ?..Benim derdim neydi ?..Bu ,nankör sanal ortamda ?..
 
Bak 10 gün yazmadın !...Kim arayıp sordu seni ?...Hani nirde kardeşim  bir milyona varan okurun ?..
 
Başbakan gibi ''Evde yalnız ve tek başına !..''  kalmayagör...Maazallah yazıların bile ''Veto edilir ''
 
Kitabımı bastıracağım anasını satiiim !..
 
Menşur oleceğim karrrdeşim !..
 
Pöh !...Çok meraklıydı toplum senin blog yazılarına ?..
 
Daha önce kitaplar yayınladın da ne oldu...Zarardasın hep !..Yayınevleri : ''Kurtlar Sofrası !..''
 
Kanını emerler maazallah !..
 
Kitabın satılsın mı istiyorsun ?..
 
Öyle veya böyle,önce menşur olacaksın karrdeşim !..
 
Kitaplarını bavula doldurup gece kulüplerinde artistlerin arasında dolaşacaksın...
 
Twistten...Twitten anlayacaksın...Arkan sağlam olmalı...Bir de kitabının kapağı ...
 
Popüler,mopüler ;Cüppeli,müppeli arkadaşların olecek  !..
 
Kitabın içeriği değil ; kapağın makyajlı olecek !..
 
Nasıl mı ?...
 
Mesela ...Kırmızı ve etli bir dudağa ''zoom edilmiş  '' renkli kapağının üzerinde flaaş bir başlık olmalı!..
 
'' Etli Bloglar...''    yok  yok !.. ''Bol butlu yazılar !..''   olmadı...Bulduuum ! ...'' Tehlikeli ve gizli anılar !..''
 
Bir de kenarına 5. baskı falan yazıp  120 bin adet basıldığını vs.kondurdu mu ?..Gelsin paralar !..
 
Hayali bile güzel !..   
 
Boşveer !..
 
Kendi çapında oyalan,keyfine bak !..Yaz !...Oku !..Suya-sabuna dokunma !..Deşarz ol !..
 
Gençliğini,emekliliğini yaşa !..
 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..