Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Dayan yalnızlığım

Dayan yalnızlığım
 

Dokunamadığım saçlarının her bir telini unutmaktan korkuyorum...


Zaman zaman kendimi yalnız hissettiğim bir ortamda

Sana uzak olan ve bana dar gelen bir şehirde
İhtiyacım olan tek şey sensin
Ve bütün bu olumsuzluklara rağmen
Bana bu ortamı
Bu şehri ve en önemlisi bu yalnızlığı sevdiren
Senin uzakta bir yerlerde, benim olmasan da
Var olduğunu bilme hayalidir.
Şunu unutma ki;
Uzaklık sadece bir bahanedir ve zaman alışmayı öğretir
Dayan yalnızlığım

Dayan yalnızlığım diye başlayan cümlelerimin sonu
Sensizlikle bitse de
Varlığın varlığımdan habersiz aynı şehirde nefes alsak ta
Ben yinede mutluluğumu damarlarımda dolaştırıyorum
Çünkü senle olan sensiz anlarda
Hayalin perde perde gözlerimin önünde
Tek korkum, hayalinin beni bir gün bir boşlukta bırakması
İşte o zaman hiç tutamadığım ellerinin sıcaklığını
Dokunamadığım saçlarının her bir telini
Unutmaktan korkuyorum
Sonra sevdana hırslanıyorum
Gülüşlü güzel bakışların geliyor gözlerimin önüne
Mutluğum sere serpe uzanıyor gökyüzüne
Dayan yalnızlığım

Bir çığlık koparırcasına haykırmak istiyorum gecenin koynuna
Ay ve yıldızlara, bulutlara kazıyorum sevdamı
Şehrin her karışına çiziyorum çaresizliğimi
Ne bir ses geliyor ne de bir feryat
Her şeye rağmen diyorum; sevmek yetiyor bana
Olmasan da yanımda, gözlerinde gözlerim buğulanmasa da
Varlığın yaşama sevincim oluyor
İşte o zaman tüm engelleri aşıyorum
Kırıyorum hapsolduğum çemberi
Sonra düşünüyorum, neyi düşündüğümü bilmeden
Bir mısra boyu mutlu olmak için
Gözlerin geliyor gözlerimin önüne
Susuyorum…
Dayan yalnızlığım...

....

 

"... Bedir TORUN ..."

 
Toplam blog
: 39
: 1198
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Ankara Üniversitesi DTCF'de Protohistorya ve Önasya Arkeolojisi Anabilimdalını okudum. Uzun yılla..