Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
Aile
 

Dayıyım işte var mı diyeceğin...

Dayıyım işte var mı diyeceğin...
 

Dayıyım işte,

Bir itirazı olan var mı?

Gerçi itirazınız olsa da olmaza da,

Hiç önemli değil

Dünyanın en yeni dayısıyım,

Yoo yoo var mı bana yan bakan kabadayılardan değil,

Bildiğiniz dayıyım.

Hani ilk dokunuş olur,

İlk bakış,

İlk görüş,

İşte içimde sevgi böyle bir şey,

İlk yiğenim dünyaya gözlerini açtı,

Beklentimden çabuk geldi ama,

Hoş geldi.

Şimdi yanında değilim,

Ama en kısa zaman da geleceğim,

Hani doğmadan önce,

Annenin yanına geldiğimde,

Karnına tekme vurup,

Hoş geldin dayı demiştin ya,

Geldiğim zaman minicik ellerini tutup,

Gözlerini içine bakarak hoş buldum borcumu ödeyeceğim.

Seni gördükten sonra,

Sabırsızlıkla dayı demeni bekleyeceğim,

Her dayı değişinde,

Dayın sana kurban olsun diyeceğim,

Söz de değil,

Gerçekten kurban olurum sana,

Bebeğim, meleğim benim,

Seni anlatmak tarifsiz bir şey,

Tarifsiz bir duygu,

Nasıl anlatsam bilemem ki,

Hoş geldin GÜLÜMÜN GÜLÜ,

Hoş geldin DAYISININ GÜLÜ.

 
Toplam blog
: 61
: 1041
Kayıt tarihi
: 04.01.08
 
 

1983 doğumluyum. İzmir' de yaşıyorum. Bir kamu kuruluşunda memur olarak çalışıyorum. ..