Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Defne Joy Foster...

Defne Joy Foster...
 

defne & Bebeği Can & Eşi..


Gerçekten öldü mü ? 

Fazlasıyla sevdiğim biriydi... Her zaman canlı neşe dolu hayatın ta kendisiydi aslında... Ben onun hiç ağladığını ya da hüzünlendiğini görmedim... hep gülüyor ve güldürüyordu... 

Kahvaltı yaparken haberlerde gördüm... Gördüğüm gibi de kaldım zaten... inanamadım önce... Şaka falan gibi geliyordu... Algılayamadım ne olduğunu.. Sonra canlı yayına İnci Türkan bağlandı... Anlattı ağladı güldü... Sonra dedim cidden yok mu Defne... daha bir kaç gün önce dans ederken izlediğim kadın şimdi yoktu... Ufacık bir oğlu vardı geride... Sevdikleri... Ailesi... Ölüm Allah'ın emri... Ama keşke olmasaydı diyorum... O kadar canlı bir insan hayata sıkı sıkı bağlıyken toprağın altına girmemeliydi... Tüm sevenlerinin başı sağolsun... Allah mekanını cennet etsin... Sevdi ve sevildi... Sanırım ondan mutlusu yoktur ... 

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....