Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Defne'yi kaybettik! Lütfen şaka olsun!

Defne'yi kaybettik! Lütfen şaka olsun!
 

Yakışmadı ölüm sana Defne.... Mekanın cennet olsun.


Defne Joy Foster dün gece bir arkadaşının evinde ölü bulunmuş. 

32 yaşındaki Defne, görüntü yönetmeni İlker Yasin Solmaz ile 2008 yılında evlenmişti, mutlu bir evlilikleri vardı. 

2009 yılında oğlu Can Kılıç dünyaya gelmişti. Can Kılıç dünya tatlısı ve şu an 18 aylık. 

Neşeli kıpır kıpır, yerinde duramayan, enerjisine hepimizi hayran bırakan Defne Joy Foster.... 

Ölmüş..... 

Birisi bana bunun şaka olduğunu söylesin veya o hepimize şaka yapmış olsun lütfen ! 

Çünkü inanmak İSTEMİYORUM !!! 

Üç gün önce dans yarışmasında gördüm onu. Kıpır kıpırdı, hayat doluydu, her zamanki gibi neşeli ve coşkuluydu. 

İnanmak istemiyorum, İNANAMIYORUM !!! 

Yakışmadı ölüm sana Defne.... 

Birisi lütfen bana bunun şaka olduğunu söylesin. 

Veya Defne bize şaka yapmış olsun !!!! 

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..