Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '16

 
Kategori
Güncel
 

Değerlendirmeye bakın

Değerlendirmeye bakın
 

Canım benim...


“Çağdaşlaşmayı

Alkol almakla

Uyuşturucuyu teşvik etmekle

Tek tip yaşamla özdeşleştirenler var”

(Recep Tayip Erdoğan-T.C. Başkanı)

Doğrusu ben hiç böyle düşünmüyorum

Doğrusu böylesini hiç görmedim

Doğrusu bu sözü paradoks olarak görüyorum ben

Yanılgı yani

Doğru gibi görünen yanlış değerlendirme bu

Şurası bir gerçek ki

Aklı başında insanların tamamı

Alkol ve uyuşturucunun

Zararlı davranışlar olduğunu bilir

Hem de çok iyi bilir

Bu görünen bir şeydir

Hem de apaçık şekilde görünen bir şey

Ayrıca

Allah’ın yaratıcılığında kullandığı

Bilim böyle söylüyor

Bilime karşı düşünce üretir mi akıllı insan

Yanlış bu düşünce yani

Hem de bilimsel yanlış

Bu nasıl çelişkidir ki anlamak zor

Dünyada insanoğlunun

Değiştirilemeyecek hiçbir davranışı yoktur

Eğer öyle olsaydı

Allah kuranda

Sürekli olarak değişmeyi  önerip durmazdı

“Güzel düşünün

Güzel söyleyin

Güzel davranın” demesinin

Tek anlamı

Değişerek daha sağlıklı ve başarılı

Ve de mutlu yaşayın demektedir Allah

İnsan bugünlere değişerek gelmiştir

Aklını kullana kullana

Daha güzel yaşam geliştirmiştir insanoğlu

Şunu söyleyeceğim yine

İnsan davranışları mutlaka ve mutlaka

Pedagoji bilimini kullanarak

Yüzde yüz değiştirilir

Her yanlış davranışın doğrusu

İki bin kere olumlu ve şimdiki zaman tümcesiyle

Ve kulağın duyacağı ses yüksekliğinde tekrarlanırsa

O davranış bilinçaltına yazılır

Eski yanlış davranış da bilinçaltından silinir gider

İnsan istese de o davranışı tekrarlayamaz artık

Alkol ve uyuşturucu bağımlılığından da

Böyle kurtulur insan denemesi bedava

Pedagoji deneysel bilimdir

Bu konuda

Sayın Cumhurbaşkanımıza iki önerim olacak

Birincisi sigara alkolün

Devlet olarak üretimini durdursun

Ve de yurda kaçak girmesini de sıkı denetimle engellesin

İkincisi de

Okullardan başlamak üzere pedagojik çalışmaları başlatsın

Kamu kuruluşlarında

Diğer dernek ve kuruluşlarda da bu çalışmalar mecbur tutulsun

Görecektir ki ağzına doladığı bu zararlı faaliyet

Kesinlikle duracaktır

Saygı sevgi sağlık ve mutluluk dileklerimİ SUNUYORUM

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..