Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '16

 
Kategori
Güncel
 

Sevemeyen devlet

Sevemeyen devlet
 

“Yaşam sevginin çiçeğidir”

(Halil Güven)

Sevemeyen

Kim olursa olsun sevilmez canlarım

Bu insan da olsa

İnsan çoğunluğu da olsa

Kral da olsa devlet de olsa böyledir

Gelişimin motoru sevgidir

Önce seveceksin

Sonra sevdiğini daha da güzel kılacaksın

İnsanın

Beş temel gereksiniminden biri

Sevilmektir

Sevilen insan

Temel gereksinimi karşılandığı için

Huzurludur anlayışlıdır

Bunun devamından yanadır

Başkalarına saygı sevgi besler durur

Böylesinden kötülük gelmez

Ve de her kötülüğü önler böyleleri

Sevgi günahsızlıktır

Seven günahsızdır

Günahsızlık masumiyettir

Aileler arkadaşlıklar ve topluluklar

Masumiyet duygusu eşliğinde

Huzuru sağlar ve korurlar

Devletler de aynıdır

Masumiyetini kaybeden devlette

Huzur kalmaz

Bugünkü TC Devleti gibi

Bugünkü TC Devleti ne zaman ki

Masumiyetini kazanacak

Seven olacak

Ve günahsızlaşacak

İşte o zaman göreceksiniz sevilen olacak

İşte o zaman bu yurt cennet olacak

Barış egemen olacak toprakların her santiminde

Ayrılık gayrılık olmayacak

Ne PKK kalacak orta yerde

Ne de İSID ve Suriye sorunu

İşte ben

Böyle bir devlet arıyorum kendime

Onun için yazıp duruyorum bu konuyu

Çok iyi biliyorum ki TC Devleti masum değil

Her şeyden önce o masumiyet kazanacak

Sevgi bahçesine gelecek

Bunun için de öncelikle bugünün yöneticileri

Beni dinleyecekler ve beni anlamaya çalışacaklar

Ben bu konuda başarmış birisi olarak

Onlara yardımcı olacağım

1980’li yıllarda

Solun sağın birbirine girdiği zamanda

Göreve geldiğim Aydın Germencik Lisesi müdürlüğünde

Bu sevgi işlevselliğinden çok yararlandım ben

Ve okulum ÖSS de beş yıl arka arkaya birinci oldu

Ve okulumuz barış okulu oldu çevrede

Bilenler bilir bilmeyenler ÖSS kaynaklarına bakabilir

Beni dinleyin devleti yönetenler

Özellikle Sayın Cumhurbaşkanı

Ve Sayın Başbakan ve de sayın Bakanlar

Ve tabii muhalefet liderleri

Gelin seven olun sevilen olun

Yaşamı sevginin çiçeği yapım

Saygı sevgi sağlık ve mutluluk dileklerimi sunuyorum

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..