Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '11

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Değil mi Şevval?

Değil mi Şevval?
 

Şevval'le 666'ncı blog yazıma ulaştım hamd-ü selalar olsun..Velev ki 667'nci yazımı yazıyor olayım bu topraklar üzerinde yaşayan biri olarak, Şevval'e olan hayranlığım hep sürecek, hep sürecek.. 

Çok sevdim Şevval'in o sözlerini..Daha çok geçmişte iz bırakan bir yazar, bir şair veya bir yorumcudan söz ederken "Bu topraklar üzerinde" diye başlar ya sözlerine...Bayılıyorum.. 

Öyle içten, öyle yürekten söylüyor ki o sözleri, insan kutsal topraklarda yaşadığını farkına varıyor..Yunus Emre'leri, Mevlana'yı, Bektaş'ları hatırlatıyor. Daha da önemlisi yüreklere kazınan, bize var olduğumuzu ve neden yaşamak istediğimizi öğreten Ata'yı hatırlatıyor.. 

Yunus'lar, Mevlana'lar. İnsan mimarlarıdır onlar..Tüm güzellikleri barındıran düşünür'ler dır onlar.. 

Keşke, keşke eğitim müfredatlarımızda onlara gereken önem verilebilmiş olsaydı da toplumun gelişiminde insan sevgisinin ne kadar önem taşıdığını öğrenebilseydik.. 

Günümüzde toplumun gelişimiyle ilintili, çocuk gelişiminde giyinmenin ne kadar önemli olduğunu vurgulamak istiyorum bu yazımda.. 

Biraz Şevval'ın Has Arabesk, Karadeniz, Sek, İstanbul's Secret gibi oldu yazı içeriğim, kusuruma bakmayın. Karışık gibi yani.. 

Çocuk gelişimi dedik..Evlenmiş olup baba olabilseydim çocuğun psikolijisi ile ilgili belki küçük anektodlarım da olabilirdi ancak üretici firma sahibi olarak giyim konusunda değinebiliyorum.. 

Erkek çocuklara, yani küçük adamlara takım elbiseler üretiyorum.. 

Genellikle anne ve babalar çocuklarına rahat edebilecek giysiler satın almayı terci ediyorlar..Oysa çocuğun ruhsal gelişimine paralel olarak kişilik gelişiminde giyim tarzının önemi bana göre çok ama çok önemli olduğunu vurgulamak istiyorum.. 

Çocuklarınızı rahat-spor giysiler içinden bir süreliğine arındırıp, takım elbise, gömlek, kravat kombinli giysilerle giyindirip aynanın karşısında duruşunu sağladığınızda ne kadar haklı olduğumu anlayacaksınız.. 

"Ben küçük adam oldum" diyecektir göreceksiniz.. 

Çocuk o giysilerle kendisini daha önemseyip kişiliğini geliştirmeye başladığını göreceksiniz.. 

Eee bu kadar reklamla yetinelim değil mi Şevval? 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..