Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '19

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Değişen Bir Şey Yok...

 

3 Ocak 2019,

Değişen bir şey yok;

yıllara değil,

hasrete yenildik yine!..

...

Bomboş sokaklarda gezdim geçen gece, 

biraz yorgun, biraz sarhoş ama sarmaş dolaştım seninle…

Öyle başbaşaydım ki hayalinle,

sadece ikimiz vardık, bir gölgemiz, bir de ayak sesimiz...

Kâh yürüdük yan bastı ayaklarımız;

kâh saklanıp bir saçak altına, koklaştık durduk gizlice…

Hani bana o çok yakıştırdığın kahverengi sigaradan yaktım bir ara ve

şöyle derin bir nefes çekip savurdum ince yağmura… 

Nasıl oldu bilmem;

parke taşlı dar sokakta yok oluverdi 40  yıllık yalnızlığım ve

tam o anda şuradaki sokak lâmbasının altında,

siyah geceye inat sarıldım sana…

Sonra hani o loş, hani o küf kokan,

hani o çıkmaz sokağın kuytusunda keşfettim dudaklarının tadını…

Su gibi akan zaman, yıldızsız gece, şu yağmur, şu ıslak sokaklar,

şu şarkı-şarkımız, yeni bir yıl ama eski biz...

...

Hangi yeni yılda, hangi bilinmez zamanda, neler değişecek  kim bilir;

belki zaman, belki hasret, belki de aşk olacak sebebimiz...

Ama şimdilik değişen bir şey yok!..

---Yıllar önce yazılmış bu blogun birkaç cümlesinden başka!------

***

 
Toplam blog
: 247
: 1493
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Antalya ve Akdeniz aşığı bir öğretmenim. Bol bol okurum, blog yazarım, şiir yazarım. Yazdıkça ve ..