Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

deli BAL, aynen..

" Bi'polarSınız ", dedi, genç kadın psikiyatr..

Yirmi yıl olmuştu, yaklaşık.

Bipolar tanımı yoktu o zaman. Manik Depresif. 

Manik, Manyak, deli, çılgın, aşkın.

İki UÇlu duygu durum bozukluğu.

Bayağı bi bozulmuştum,

Tamirata ihtiyacım vardı,

Ehil Uzmanlar elinde.

" Kâh çıkarsın gök yüzüne, Kâh inersin yerin en dibine ",

Üfledi dumanını gülerek, genç kadın, psikiyatr.

" Şimdi sizde uç fikirler de vardır",

Gülümsedim.

"Şiir yazıyorum, bir de kitabım var, deneme. Buyurun, inceleyin."

Baktı, karıştırdı biraz. Hafiften gülümsedi.

"Tam da kendinizi anlatmışsınız".

"Bilim insanlarının, şâirlerin, uç kişiliklerin rahatsızlığı."

Hoşuma gitmişti.

Kategori güzeldi.

Hoş, ben zaten biliyordum, kendimi. Fakat, uzman doktorlardan duymak daha bir onore etmişti, beni.

Hastalık bu.

Neden sevinmiştim ki?

Manikte iken insan(hasta),

Atmosferin dışında oluyor,

Labirent yaşamı tepeden gözlemleyebiliyor.

Mutluluk hormonları MAX.

Ve bulutların üzerinde..

"Deli Bal", demişler.

AYNEN.

Dolayısıyla algılar, duyular, frekanslar da olağandışılık düzeylerinde gerçekleşiyor.

Uzaya atılmış uydu gb. Oluyor insan.

Dünya dışı, uzaylı..

Ve uzayzaman kavramı..

YORUCU.

7/25 tüm mevsimlerde işlevsel olan paratoner gb. Hissediyor insan kendisini.

"Haktan alıp Halka dağıtıyorum", diyor ya Mevlâna. 

Dağıtmakta aksaklık olunca,

Sorun başlıyor.

"Ee ben de insanım",

Diyesi geliyor, insanın.

"UYU, o zaman", diyordu, doktor.

Enerji aşırılığı yoruyor, yıpratıyor, beyin nörotransit hücrelerini.

Onlar da CAN.

Her ne kadar minnacık hücre olsalar da.

Dinlenmek, güzeldir.

Güneş de çekiliyor, inzivaya,

Göçüyor, zaman zaman

Başka diyârlara.

Hem,

O vakit, göçmüş iken ŞeMs,

Farkediyoruz,

Yıldızlar ile kâmeri..

 

Psikolojinin Kimya ile ilişkisini öğrenmiş oldum.

Aslında, herşey herşeyle ilintili idi.

Anladım.

 

"Durumunuzu, hastalığınızı ve de BELİRSİZLİĞİ kabullenmelisiniz."

Dedi, genç kadın, uzman psikiyatr.

Frekanslarımız uyuşmuştu, her üçü ile de.

20 yıl oldu.

Biliyorum artık,

KABULLENDİM,

Alıştım.

Yakınmaktan çok,

Ne işe yarar bu durum, hastalık?

eVreN bana NE anlatmak istiyorDu?

 

Hatırladım şimdi,

Manikte iken kişi,

Bulutların üstünde,

ÇEKİM gücü ultra etkin.

Müthiş bir haz,

Korkutucu aynı zamanda.

Düşünsenize,

Her bir şeyi kendinize çekiyorsunuz,

Tıpkı, bir Kara DELİK gb.

Ama, 

HeR bir şeyi..

Bir de işin BEYAZ Delik tarafı var,

Mutluluk VERİCİ.

Ve tabiki,

Başarabilenler için,

Dengeli Yaşam,

eN güzeli.

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..