Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '15

 
Kategori
Sektörler
 

Dene-tim kurulumu...

Dene-tim kurulumu...
 

Daha önceki yazılarımda biyomedikal bölümünün öneminden bahsetmiştim. Hele birde denetim yaşanacaksa o hastanede, bak önemi o zaman gör... Denetim zamanlarında gecesini gündüzüne katan, yüksek performansla çalışan ve bu hazırlıkları yaparken rutin işleyişi de devam ettiren, diğer birimlerin yapamadığı ya da yardım gerektiren durumlarda hep biyomedikal vardır. Bu zamanlarda telefonlar öyle yoğun bir şekilde çalar ki, sanırsın Obama'nın telefonu biyomedikale geçmiş. Herkes eksiklerini tamamlamak için arayıp, benim şu cihazım eksik, bende bu olmayacak mı, bunu nasıl yapmamız lazım vs. vs. vs. o kadar çok sebepten dolayı arayanlar var ki, bazılarını kaydetip dinletsek ağzınızla gülmezsiniz. Bu arkadaşlar heralde biyomedikalde çalışan arkadaşları sadece kendi birimlerine özel çalışan olduğunu zannediyorlar. Yoksa evde kardeşinden su ister gibi birşey isteyebilirler mi? Bir de sudan sebeplerden dolayı istedikleri şeylere "ACİL" demiyorlar mı, orada bitiyorum işte. Bu acil olmayan işler neler lütfen biri çıkıp bana bunu anlatsın.

Evet herşey hazır artık denetim için bekleniyor. O zamana kadar herkes sizin dediklerinize saygı gösteriyor, istedikleriniz oluyor falan çok güzel bir görüntü. Denetim zamanı eksik çıkmasın diye denetçilerle gezilir sorulan sorulara en yetkili ağızdan cevap vermek için yanlarında hazır beklenir. Buraya kadar herşey süt liman, çok iyi. Ahhhh ahhh bir de o denetçiler gittikten sonrası. İki saat önce gösterilen davranışlar, arayıp eksiklerini tamamladığınız kişiler, "ACİL" diyip yaptığınız yardımlar noldu, pufffff hava gazı. İş bitti çünkü, artık herkes rutin işleyişine döndü şimdi gerçekten "ACİL" olan durumlarda  aranır oluyoruz. Tabi burda denetimden sonra arayıp "elinize, emeğinize sağlık, çok güzel bir denetimdi" diyip kutlayanları da es geçmemek lazım. O arayıp tebrik eden kişileri bende tebrik ediyorum çünkü bu bir ekip işi, biyomedikal nasıl tüm hastaneyi hazırlıyorsa onlar da kendi alanlarını en iyi şekilde hazırlıyor. Eğer emeğe saygı gösterilirse saygı bulurlar, saygı göstermeyip bir teşekkürü çok görürlerse sadece hiç sayılırlar...

 
Toplam blog
: 6
: 137
Kayıt tarihi
: 21.10.14
 
 

Fatih Türkyılmaz,2005 yılından bu yana sağlık sektöründe hastane tıbbi cihaz proje yönetimi,biyom..