Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Denedim

Denedim
 

Ben kanatsız kelebekleri sevdim.


Adresi olmayan bir sokakta
sokak lanbasının yanında
yanımda, yarısı içilmiş sigaramla
sigara dumanında, anason kokusunda
kokusunu yitirmiş bir adamın
adam yalnızlığında
yalnızlığı anlatır hikayelerim.

Biliyor musun
ben hep sahibi olmayan sokak kedilerini sevdim
belki bu yüzden
bedenlerin bırakıldığı bu şehirde, vestiyer görevlisiyim.

Çöpçülerin uğramadığı bir sokakta
sokak lanbasının yanında
yanımda faturası kesilmiş borçlarımla
borcuna sadık bir köleyim.
Kölesiyim sahip olmadığım hikayelerin
hikayelerin imla hatalarında seni sevdim
sevdim, demli çay tadında
tadı kaçmış bir yaşam ayrıntısında
ayrıntılara sahip olmayan adam yalnızlığında.
Yalnızlığı anlatır potrelerim.

Biliyor musun
dokunduğum her ruhun resmini çizebilirdim
belki bu yüzden
bu vestiyerde ölümü beklerim...

T&T

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..