Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '15

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Denge ilişkisi

Denge ilişkisi
 

İnsanın huyları vardır ve dengelemek için. Sevdiğin sevdiğine ilişmek için. Bedenen farkındalıklar olsa da ruhen tamamlanacak olan hayat dengesi işte. Sözüne öz olan kendini kendine tamamlayan bir denge. Sırıtmayacaksın yanında. Boyu boyuna huyu huyuna der gibi dört dörtlük olunmaz ama üç üçlük olsun kafi.

Gel de dörtlüğü bir kuralım gerisi selfi ..

Denge dedim bir söz söylesem onu tamamlasa istedim. Mesela ben söylesem o çalsa, sonra o çalsa ben oynasam  bağrında. Bir nefes ki  içine çektiğinde acı ve tatlı değil her ikisi de acı her ikisi de tatlı olabilecek bir denge. Ben koşarken o uyumasın, ben yatarken o gezmesin istedim. Benim beden dengem bozuk olabilir ama ruh dengem sen olsun kanımda  düşleyebildiğim kadar .

Yokluğu varlığımla yaşatabilecek, varlığımı sevgimle kucaklayabilecek bir denge olsun istedim. Aynı dalda aynı meyve vermesek te aynı toprakta aynı sofrayı kursak can-ı gönlümüze istedim. G özleri gözlerime değdiğin de dilinden dökülen ben olayım gülüşümde sen kokayım istedim.

Denge dedim ya aynı havayı solurken ikimizde nefes alıp aynı acıda yaşayıp aynı tadı alalım istedim. Baktıklarında maşallah dedirtecek bir denge yürüyüşümüzde kol kola gider gibi aynı selama durur gibi denge istedim. Ömürlük olan bir denge tek bacağı kırılsa da diğerin ona destek olacağı bir denge istedim

İstedim evet Senlikten benlikten sıyrılıp bizlik olalım istedim. Her şeye göğüs gerecek sonsuzluk istedim. Birlikte yaşayıp birlikte  ölebileceğimiz bir denge istedim.

Kanatlarımız birbirimize olan sevgimizin sonsuz tecellisi ve devamlılığımız olan kuzucuklarımızı aşkla yaşatabileceğimiz olan bir denge işte. 

Sen benim sol yanıma köşk kur benim her gün o köşkü özümden dökülen söz damlalarıyla yaşatın senin bağrına iliştireyim istedim.

Beni hıçkırık tuttuğunda seni tutsun istedim. Aynı cümleyi aynen aynı anda kuralım istedim. Yeri geldiğinde aynı anda kalkıp birbirimize çarpışıp bakışmak istedim.

Ve bazen sen ben, ben sen olup bizim tadımızı çıkaralım istedim. Sen iyi bir baba ben iyi bir anne ve ardından biz olalım istedim. Sen a dediğinde ben b diyebileceğim, ben bir dediğimde sen iki diyebileceğim ve devamını getirim tamamlanacak hayatım ol istedim.

Dengem ol istedim. Birbirimize tamamlanıp ömürlüğe sonsuzluğu tecelli edelim diye.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..