Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yaşlanmak güzeldir

Yaşlanmak güzeldir
 

Bir yıl daha geçti ve yeni yaşıma dün girdim. Öyle mutluyum ki bir yaş daha büyüdüm diye. Hayatımda ilk defa yeni yaşım biraz daha mutluluğa sürüklemiştir beni. Bundan sonra da böyle olacağına inanıyorum Bu bir teselli değil. Gerçekten böyle olacağını düşünüyorum. ’Nedeni ne olabilir?’ diye düşündüğümdeyse birçok fikir geliyor aklıma.
Bir kere en önemlisi tecrübe dedikleri şey.Yaşamın her gün yeni bir yüzüyle karşılaştım. Zamanla çok şey gördüm ve öğrendim.Yıllar geçtikçe daha az hata yaptım. En azından yaptığım hataları tekrarlamamayı öğrendim Şimdi geriye baktığımda geçmiş zamandaki davranışlarıma, olaylara bakış açıma, saflığıma kahkahalarla gülmek istiyorum. Bugün hayattan neleri bekleyip, neleri bekleyemeyeceğimi daha net görüyorum. Geçmiş zamanlarda beni kıran olaylar, insanlar artık aynı etkiyi yaratmıyorlar üzerimde.Kendimi her geçen gün daha iyi tanıyorum. Daha bir yakınlaşıyorum kendime kararlarımı doğru alıyor, adımlarımı sağlam yere basıyorum. Her yıl biraz daha ılımlı olmaya çalışıyorum, bazen geçmişe dönüp mutsuz günlerimi düşünsem de etkisinde kaldığım o ünlerin artık çok gerilerde kaldığını fark ediyorum.Hem tüm acıların yaşanıp bittiğini görerek umutlanıyor hem de nelerle başettiğimi görerek gururlanıyorum. Ben büyümeyi seviyorum yaşadıkça ve zaman geçtikçe hayat biraz daha olgunlaştırıyor beni.

İşte böylee...Çoğu insan şikayet etse de seviyorum ben yaşlanmayı ve doğum günlerimi. Yeni yaşım bana neler katacak, benden neler götürecek bilmiyorum. Ama; diliyorum ki sevgi dolu, huzur dolu bir yaş olsun, hep gülümseyerek hatırlayacağım...
Mutluyum bugün. Çünkü; ‘YAŞLANMAK GÜZELDİR’

 
Toplam blog
: 53
: 2313
Kayıt tarihi
: 30.01.07
 
 

Hayat herşeye rağmen o kadar güzel ve sevgi doludur ki. Benim için hayat kimi sevdiğim ve kimi in..