Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

iyiki varsın ömrüm

Son zamanlarda fazla asabi olduğumun farkındayım ve hep kabak senin başına patladığınında ama beni tek anlayan sensin.

Dün suçun olmadığı halde trip attım ve çocukca küserek uyudum.

Ama sen her zaman ki sevecenliğinle sabah hiç birşey olmamış gibi günaydın yarim diye güne başladın yaptığımdan utandım. Yine senin omuzunda ağladım ve yine bir tek sen anladın beni. Hiç şikayet etmedin sana yaptıklarımdan hatta haklı gördün geçicek dedin. Biliyordun kokunda ancak nefes alabildiğimi ve sen kokundan mahrum etmedin beni. O yüzden diyorum ya sen ondan bana armağan ona edilmiş tek duamsın...
 
Toplam blog
: 41
: 1224
Kayıt tarihi
: 28.04.09
 
 

24.07.1984 Sakarya doğumluyum... Hayatım hep yoğun geçer hem çalışıyorum hemde okuyorum... Bana iyi ..