Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '15

 
Kategori
Deneme
 

Deniyorum

Sen...

Oldukça uzun zaman oldu yazmayalı ve yazmaya yine senden başlıyorum... Sensizlikten demek daha doğru olur sanırım. Yıllar önce, sıradan bir günde, olağan bir karşılaşmaydı aynı tozu yuttuğumuz o iş yerinde.. Farklı bölümlerde çalışıyorduk ama iş bu ya hep yolumun üstündeydin.. İlk nasıl farkettim seni hatırlayamasamda sakinliğin ve hatta etrafla fazla ilgilenmemendi sanırım beni sana çeken.. Öyle günlerce geçtim yanında kaçamak bakışlar attım gözlerine, bazen baktın bazen aldırmadın.. Sonra yanında tanıdıklarım vardı selam vermeye başladım geçerken olur ya sende alırdın belki selamımı.. Günler böyle geçti. Hep bir adım atarsın diye bekledim, bekledim.. Ama sen gittin ve ilk o zaman başladın gitmelere..

Öğrendim ki geçici bir süreliğine gelmişsin çalışmaya ve dönmüşsün okuluna, bir daha nasıl görürüm seni derken arayan bulur ya sana ulaşmanın yollarını aradım, buldumda.. Telefon numaranı aldığımda bile nasıl heyecan duymuştum gülümsüyorum şimdi o halime. Aramaya cesaret edememiştim tabii ki, mesaj attmıştım ilk önce ve sonrasında günlerce.. Uzak ve sıcak bir Ege şehrindeydi okulun ve görüşmelerimiz telefonlaydı sadece ama bu bile nasıl mutlu ederdi beni.. Ve bir şubattı ilk görüşmemiz soğuk bir şubat.. Ardından gitmiştin yine...

Kısa bir süre daha mesajlaşmalarımız sürdü hatta aşama kaydetmiştik öyle ya yoksa niye diyesinki 'canım' ... Ne oldu bilmiyorum okulun bitecek ve şehre, şehrime, şehrimze geri dönecektin ama olmadı şehre geldin ama bana gelemedin bir türlü.. Hep yapman gereken şeyler vardı planların vardı ve ben yoktum gelecek planlarında. kolay vazgeçmedim ne kadar uzun süre görüşemesekte hep hatırlattım kendimi.. öyle bir kaç ay değil hemde yıllarca bekledim, gittin, bekledim gittin.. çok gittin benden gelmeden.. bir çıktın karşıma 'ben sana hiç gelmedim ki' dedin.. ama ben senden hiç gidemedim ki...

Ayrı olacak hayatlara devam ettik ve ediyoruz.. ve sen yeni telaşlar içindesin uzağında olsamda görüyor biliyorum ve mutluluklar diliyorum.. gerçekten içimden gelerek diliyorum bunu mutlu olmayı çoktan hakettin..

şimdi sen o martıların şehrinde,

şehrin o kalabalığında,

kalabalığın içinde,

içimde bir yerde..

şimdi ben bıraktığın şehirde,

şehrin sensizliğinde,

sensizliğin şehrindeyim...

 

 
Toplam blog
: 12
: 355
Kayıt tarihi
: 16.02.09
 
 

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ / İŞLETME Bölümü mezunuyum, özel bir şirkette Arge personeliyim.. Yazmayı ok..