Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '18

 
Kategori
Şiir
 

Deniz Kokuyor Her Yer...

Deniz Kokuyor Her Yer...
 

Deniz kokuyor her yer,
Yosunla harmanlanmış.
Bir de taze çiçek.
Neyin ödülüdür bu?
 
Yağmur yıkamış sokakları
Yapraklar renklerini yeniliyor
Tüm cazibesiyle.
Neyin hazırlığıdır bu?
 
Güneş ışıl ışıl…
En kuytuyu bile aydınlığa kavuşturuyor.
Bahçeler taze gelin gibi 
Çiçeklere bürünmüş.
Neyin telaşıdır bu?
 
Mis gibi çay ve simit kokusu…
Süzülüyor burnumdan içeri.
Yüreğimde, istem dışı bir ritim…
Kulağıma çalınan huzur dolu bir müzik…
Neyin habercisidir bu?
 
Gözlerim en karayı bile
Renkli görüyor.
Adımlarım hızlanıyor.
Kuşlar imalı bakışlar atıp uzaklaşıyor.
Nereye gidiyorum ben?
 
Bir gölge yaklaşıyor sanki.
İçim ürperiyor.
Ellerim buz kesiyor.
Saçlarım rüzgâra teslim.
Nedir bu?
 
Zaman azalıyor sanki.
O yaklaşıyor sessizce.
Soğuk terler dökülüyor alnımdan.
Nefes alışım değişiyor,
Soluğunu yanımda hissedince…
Kimdir bu?
 
Başımı kaldırıp bakıyorum hafifçe.
Göz göze geliyoruz.
Tam karşımda artık…
Adını hatırlıyorum birden.
Ve dudaklarımdan sessizce dökülüyor ismi.
AŞK…
 
 
Toplam blog
: 24
: 266
Kayıt tarihi
: 30.11.17
 
 

Basit yaşar biraz yazar...  Yazmayı seviyorum işte... Olay bundan ibaret... ..