Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '21

 
Kategori
Şiir
 

Deniz

mavi dedim duydu mu deniz

su titredi gökyüzünü andı

öptükçe dudağında birikti tuz

kuşların gözleri  yağmurlandı

 

siz bilemezsiniz siz

buharlaştıkça kurur deniz

 

yeşil dedim duydu mu deniz

anlattı kırk defa mercan öyküyü

çığlığını sırladı  suya gömülen kız

karanlıktı gözlerine çeken büyü

 

siz bilemezsiniz siz

en zayıf yerinizden vurur deniz

 

kızıl dedim duydu mu deniz

üşengeç saatlerde akşamı giyindi

kaç dalga boyuydu uzaklığımız

güneş mor yamaçlarına  indi

 

siz bilemezsiniz siz

kalbimde durur deniz

 

gri dedim duydu mu deniz

kışa mı gömüldü vefasız yaz

el ver yüklenelim bir dalga sırtı

derinsin ey yâr dalga kırılmaz

 

siz bilemezsiniz siz

açıklarda kudurur deniz

 

ışık dedim duydu mu deniz

buldum dalga katmanlarında iz

boy verdi kafdağı’nda ayna

kendisiymiş hem fener hem deniz

 

siz bilemezsiniz siz

yeni bir can doğurur deniz

 

                                                                                     

Mehmet Toygar Özdemir

"Kuş Mevsimi" adlı şiir kitabından.

 
Toplam blog
: 22
: 597
Kayıt tarihi
: 10.01.15
 
 

Şiir ve sinema ile ilgileniyorum. Üç şiir kitabım var.      ..