Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '09

     
    Kategori
    Aşk - Evlilik
     

    Denizci

    Denizci
     

    Olmadı.. Yine başaramadım, Öldüremedim içimdeki seni, Kazanamadım verdiğim savaşı.


    Ggecenin bir yarısı yine sessizlik çöktü dudakalarıma herşeyden uzak kapatmış kapılarını cümlelere..
    Kim bilir belki kin belkiii de isyan..
    Ya da bir parça kadersizlik..
    Hangisi dersiniz, çığlıklar atmak varken bu kıyameti bekleyiş neden..
    Hangi beden hükmetmemiştir böyle kendinden bir parçaya yadaa... hükmedememiştir..
    Yahut tüm bedenmi bıçak açmaz sessizliğinde..
    Kimdir bunun suçlusu?
    Yürek mi...?
    Gönül mü...?

     
    Toplam blog
    : 1
    : 305
    Kayıt tarihi
    : 01.11.09
     
     

    Merhaba ben 20.11.1985 Mersin TARSUS doğumluyum. Denizciyim yurt dışında çalışıyorum. İzinlerimi ken..