Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
2882
 

Beklemek ve aşk arasında bir yer

Beklemek ve aşk arasında bir yer
 

''Seni kendimden bile daha çok seviyorum ! Bunu söyleyebilirsem kendimle barış içinde yaşamayı sürdürebilirim; Çünkü bu aşk beni esir aldı.''

Son iki haftadır okuduğum kitabın arka sayfasında yazılı bu dizeler.. Kitabı bitiremedim henüz.. Okurken aklımda bir sürü şey çağrıştırdı; Beklemenin adının da aşk olabileceğine inandırdı beni.. Sevdiğin bir insanı günler, haftalar, aylar ve hatta yıllarca beklemek.. Geleceğini bilmeden umud etmek. Önce bunun çaresizlik olabileceğini düşündüm, sonrasında ise fikrimi değiştirdim. Düşündüm de ; Bazen sabırsızlıkla hareket ediyor, düşünmeden ne hissettiğimizi koşuyoruz, sürükleniyoruz hayatın ardı sıra...

Bazılarımız da çok acele etmiyor; hatta çok az insan farkında yaşadıklarının, hissettiklerinin.. Sevdiği bir insana sevdiğini söyleyemeden doğru zamanı beklemek, büyük sabır olmalı. Kolay olmamalı. Sizi bir aşk rehin alırken siz sadece bekleyiş içerisindesiniz.. Sonunu kestiremeden, tahmin edemeden ne olacağını. Akıntının ulaşmak istediğiniz kişiye sizi ulaştırıp ulaştıramayacağını bilemeden, sürüklenirsiniz...

Aşk bir bakıma da özlem'dir. Birini özlemle beklerken , hayatınızda kalan diğer herşeyin anlamını yitirdiğine şahit olursunuz. Anlamaya çalışarak, bunu neden yaptığınızı, bu acıya, bu belirsizliğe neden katlanmak zorunda kaldığınızı sorarsınız kendinize..

Devam edeceksiniz ki bu aşk sizi rehin aldıysa eğer...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Zahir'i okuyosunuz yada okudunuz, sonunu söylemezsem ölürüm :)) Esther başkasından hamile kalmış yaa laa :)) Şu cümle de beni benden almıştır; "Düşlerimizin peşinden gidecek ve işaretleri izleyecek cesaretimiz yok, Belki de kader, bundan kaynaklanıyor....Bi de sayfa 96 'da sondan 2. paragraf şahanedir "... evcilleşmemiş bir güçtür..." diye başlayan, onu da sen bul...

silik 
 03.11.2009 14:04
 

Selamlar sevgili Ayşe hanım, aşkı ve sevgiyi çok güzel bir şekilde ifade etmişsiniz. Sevmek her zaman kavuşmak değildir, zaten her aşık beraber olabilseydi o zamanda aşk olmazdı. Çünkü aşkın olduğu yerde acı, gözyaşı ve umut hep vardır. Sevgi yüreğinizden hiç eksilmesin, selamlar saygılar.

Mustafa Tarkan 1968 
 02.11.2009 10:27
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 125
Toplam yorum
: 186
Toplam mesaj
: 64
Ort. okunma sayısı
: 880
Kayıt tarihi
: 20.04.07
 
 

Tıbbi sekreterim aynı zamanda edebiyatla meşgulüm ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster