Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Denizin aklı gibi olmak

Denizin aklı gibi olmak
 

Ey içinde bir alemi saklayan deniz


Uzaklardan bakarken masmavi bir çarşaf gibiyken,

İçinde bir âlemi saklayan,

Kirletilse, kirlilikten içinde yaşayan canlılar ölse de,

Kirliliği ya da kini içinde tutmayan

Deniz olaydım.

Çevreye her türlü zararı dokunanlara denizce bir tokat atmak için,

Tsunamilerden tetiklenip

Kıyılarım tarumar olaydı,

Boz bulanık sinir krizlerine girip

Akıllara zarar olaydım.

Med- cezirlerde kaybolup

Cebelitarık’ta süzüleydim.

Bulutsuz yaz akşamlarında ay ışığıyla oynaşıp, balık seslerine karışıp,

Dingin deniz meltemiyle huzur

Denizin içinde akıl olaydım

 Akılsızlıklarımdan vazgeçmek

Denizin aklı gibi olmak,

Akıllara vurmak için…

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..