Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Depresyona mı giriyorum?

Depresyona mı giriyorum?
 

Neden bilmiyorum çok yorgunum. Sabahları zor ve yorgun olarak kalkıyorum. Dinç ve neşeli değilim yani. İlgi alanlarımı değiştirmeye çalışıyorum... Olmuyor...
Aslında uzun zamandır resim yapmak istiyorum. Bir kıyı kasabasında, dağın yamacındaki küçük bir klübede... kimseyi görmek istemiyorum... yazı yazmak, kitap okumak istemiyorum... hiçbir şey düşünmek istemiyorum. Ödenecek faturalar, alınması gerekenler, alınamayanlar, gidilemeyenler, yapılamayanlar... Sadece kafamı dinlemek istiyorum birde sessizlik...

Dalgaların, kuşların, böceklerin, ağaçların sesini duymak istiyorum.İnsan sesi, konuşmalar, sıkıntılar, sürekli birşey anlatmalar, çözüm bulmaya çalışmalar...''sen bilirsin''diyerek yanıma gelenler...
Hayır arkadaşlar!!!Ben hiçbir şey bilmiyorum.Sıfırım şu anda.Kocaman bir sıfır...bilmek istemiyorum.

Duymak, görmek, konuşmak, dinlemek istemiyorum.Kimsenin derdiyle uğraşacak durumda değilim.Beni biraz kendi halime bırakın.Bırakın da kendimi bulayım.Kafamın içindeki sessiz koridorlarda dolaşıp durayım. Yüzerken sırtüstü yatıp suyun sesini dinlediniz mi hiç?İşte şimdi ben onu istiyorum. Derinliğin, sessizliğin, balıkların sesini dinlemek istiyorum, güneş yüzümü yakarken...

Bir ömür boyu sürebilir bu...hiç itirazım yok. Kaçmak istiyorum. Rutin işlerden, saatlerimi çalanlardan mümkün olduğu kadar uzağa kaçmak istiyorum.Issız bir yer bilen varsa lütfen söylesin...Tarif ettiğim gibi bir yer.Vıcık vıcık insan olmayan bir yer.Açıkcası fazla gözlem yapamayacağım bir yer...beynimin dinlenmeye ihtiyacı var.Şimdi sahilleri dolduran yapmacık ilişkileri kaldıracak durumda değilim.Issız, sakin bir yerde, minicik bir klübe bile olabilir, kapısı olmayan, eşyası olmayan, duşu olmayan, kliması olmayan, fön makinası olmayan, su kaydırağı olmayan....

Çimlerde yatmak istiyorum...bir ağaç dibinde...uzun kumsallarda, güneş batana kadar uzun uzun yürümek istiyorum.Sabahları kuş sesleriyle uyanmak istiyorum.Balık tutmak istiyorum.Minik klübeyi onarmak istiyorum.Sincapların peşinden koşmak istiyorum ve bir kaplumbağaya yardım etmek istiyorum.Dağa çıkıp çamların arasından mavi dünyayı izlemek istiyorum.
Bu şehirler ruhumu öldürüyor benim yavaş yavaş...
Gitmek istiyorum...

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..