Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Dereden -Tepeden.. Bugün Böyle!.

Dereden -Tepeden.. Bugün Böyle!.
 

Alıntıdır


Hani hep derler ya "Her başarılı erkeğin arkasında bir KADIN vardır," diye. Doğrudur. Kadın sözcüğü, her alemde iş yapar. Ekle yazına bir kadın resmi, bir de başlığa iliştir, sonra ne anlatırsan anlat... İstersen futbol maçı anlat, vallahi okunur ve yorumlanır. Peki tersi olur mu? Kim bilir? Hem belki bir gün olur. Umut hep vardır...

Henüz bir aylık blog yazarı bile değilim. Bilgisayarla tanışmam yeni sayılır. Eşimin yönlendirmesi ile. Geçenlerde "Bak yazılarım ana sayfada çıkıyor, gördün mü?" diye sordum.

- "Görmem mi, taşındığımızı bile yazmışsın, dedi.

"Eeee ne var bunda? Elalem nelerini yazıyor," dedim. Devlet sırrı mı? Hem nasıl tanıştığımızı değil, nasıl taşındığımızı yazmışım... Uyduruk kahramanlarla aşk hikayesi yazacak değilim ya! Ya da onun bunun dudaklarını, gözlerini veya diğer organlarını. Benim olan bana ait olan, hepsi de yaşanmış şeyler, kendi dünyam... Yani sözün kısası bizim evde de RTÜK var.

İlk blog denemelerimle okuyucu profilleri hakkında epeyce bir bilgi sahibi oldum. İnsanlar neleri okuyorlar ve neleri yorumluyorlar? Neyi merak ediyorlar? İlgi alanları nelerdir? Zaten çok okunanlar işin kolayını bulmuşlar. Kadın figürü, kadın konusu, kadın kokusu.. her neyse. Okunuyor ya, yorumlanıyor ya. Bazı bayan yazarların da maalesef bu oyuna dahil olduklarını görüyorum. Şimdilik verileri toplamaya devam, günü gelince elbette yazarım.

Tek sevindiğim, geri dönüşüm kategorisindeki "Poşetten Çantaya" isimli blogun çok okunması ve editörden öneriler kısmında sürekli yayınlanması. Bu bile bir aylık sürede benim için bir kazançtır. Diğerleri varsın okunmasın.

Yine eşim her akşam soruyordu; "Kentormanını yazdın mı ? " diye. Benim yanıtım ise, insanlar o konularla çok ilgilenmiyor, "Ağaç Dikmek" isimli yazım en az okunan yazım, dedim. Ve düne kadar yazmamıştım. Gündem yoğun olmasına rağmen sonuç sevindirici. Konular yavaş yavaş tükenecek.

Bundan sonraki konularda bir üst kurul olsa da neler yazacağımızı önceden belirtse güzel olacak. Herkes birşeyler yazıyor... yazmalı da. Sonuçta herkesin kategorisi farklı. Kimi geniş açıdan bakar, kimi dar açıdan. Kimisi de hiç bakamaz, kördür zaten...

Sevgi ve saygılarımla, okunacak, yazacak, anlatacak konularınız olsun, yeter ki olsun! Hiç olmamasından daha iyidir.

 
Toplam blog
: 480
: 2046
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Üstkimliği ile insan, altkimliği yeterince kalabalık birisi; Eş, anne, öğretmen emeklisi. Doğa, H..