Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '22

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

DERİN BİR KIRGINLIK

#Zaman ki öyle bir şey ki nefsiniz için yıkıp geçtiniz ve aynaya bakmadınız gerçek yüzünüz için, hep karşıdakinin senden olan eksikliğiyle kırıp döktünüz #gönül coğrafyasını. Çok zannettiğiniz şeyi fütursuzca yaşadınız ve hiç yaşamamış gibi cümle kurup küfredip sürekli kırdınız kalbi. Çünkü karşındaki mutluluğu kıskandınız. #Demediniz ki benim ne #emeğim vardı ne kadar #emek işledim, lazım olanlara ne kadar #el uzattım demediniz destursuzca kendi nefsinize çalıştınız hepsi bu: ‘’ Allah biliyor ki gören de duyanda o her şeyi bilir.’’ Ben ne anlatsam da siz sadece kendi anladığınızı anlarsınız buda sizin #nefsinizdir, bilesiniz. Rabbim gelsin hakkından, en güzel hakkıyla #hakettiğini versin tez zamanda.#09.07.2022#
#Kalbimi , nefsimi, ruhumu, aklımı; yerden ve gökten, sağımdan ve solumdan çıkan herşeyi RABBİME teslim ediyorum gün ola ki içimden yağan haykırışlarımla dilinde sustuğun ile azmin zaferi olacaktır diye besteliyorum dua #dua.
Hiç bu kadar incinmemiştim hayatımda ama ailem yok olduğunu anladım büyüklerim tarafından yediğim ve sırtıma aldığım darbeden sonra çaresizliğim kimsesizliğim savunmasızlığım tüketti beni.
 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..