Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Temmuz '22

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

KADINA ŞİDDET

Kurban Bayramı Sabahı

Konu: 09/07/2022 Tarih 7:30/7:55 saatlerinde,

1.X      /  2.Y

     Sabah, bayram namazından gelip kurbanlığı kesilmeye başlanıldığında uzaktan seyrediyordum. İş kurban parçalara ayrılıp evin salonuna koydular ve o esnada Y , ateş yakarken X bende kebaplık hazırlayım diye geliyordu ve bende içeride sofrayı serdim kütüğü koydum şişleri yıkıyordum gidip gelirken tam o esnada camdan bakındığımda X, keser ve bıçak kapının önüne atmış,  X,  Y’nin yaktığı ateşin üzerine bir helke suyu döktüğünü gördüm. Kendi aralarında tartışmışlar ve sonra içerde şeytan var diye ikisi de bağırdı ve bende balkona geldim kim bu şeytan dedim derken ikisi de üzerime yürüdü.  Herkes her yaptığını ne söylediğini unutuyor zaten dedim. Ve Y’nin kayınbabası araladı onlardan beni. Zaten dedim ancak gücünüz bana yetiyor ya bana hükmediyorsunuz dedim.

  X, hani geldiğin o geçen yaz kızının psikolojisini bozuyordum ve hizmetçiydim köleydim atıp söyleniyordun. Ve ben,  beni karının kızının ağzında sakız etmesen kimse benimle dalga geçemez dedim. X , koca diye ölüyordun benim bulduğum adam için can atıyordun çirkin olduğun için beğenmedi evde kaldın işte çirkinsin işte çirkinsin işte dedi, seni şurada öldürürüm dedi sen kafadan hastasın dedi ve bende vicdanın varsa öldür dedim.  Herkes her şeyi unutmuşsunuz dedim. X, Onun bunun arabasına binip ahlaksızlık etme dedi.  Ve ben dedim ki ahlaksızsam senin kızına yaptığın neydi 2 günde kocaya vermek dedim.  Sen ki o kişilere haşa Allah gibi tapmışsın dedim. Ailen yok olmuş hala onu savunuyorsun dedim.

Y, çok şey söyledi ağzında geveledi duyamadığım için ufak sesleri çok şey varda algılayamadım. Yalvarmamı bekliyorsun dedi bende sen her gelişinde her şeyi kırıp döküp küfrediyorsun bizi aşağılıyorsun her defasında dedim. Ve o dedi kodu yapıyormuşum babamın tuvaletini yıkıyormuşum diye.  Ve yine bir şeyler geveledi ama duyamadım. Ben balkondan aşağı inmedim hazırlanıp çıktım evden bahçeye yola indiğimde Y, aniden gelip balyoz vuru gibi iki eliyle iki omuzuma kuluncuma yakın yere sert bir şekilde vurdu.

 Her şekilde Y ’nin kayınbabası engelledi ama son aşamada kimse elini uzatmadı öldürülsem muradına erecektiler bakışları öyleydi bakışlarıyla öyle anlattılar. Git ancak giderdin der gibi, çok saydılar söylendiler duyamadım. Çünkü çok öfkeli ve saldırgandılar şiddete meyilliydiler.

‘’Sesleri zaten mahalle duydu. Yoldan giderken komşumuz hasan çiçek Songül çiçek kasım alçı cemile alçı ve evlatları hepsi gördü duydu. ‘’

 Ve ben Allah iki yakanızı bir araya getirmesin dedim. X , ‘’itin duası kabul olsa gökten kemik yağar dedi. ‘’

Allah gösterecek dedim ve oradan ayrıldım 155 aradım. 09/07/2022-07:54 3dk54sn

Çok çaresiz savunmasız ve kimsesiz kaldım bir insana insan yapar ne yaparsa yapar..

Çocukluğumdan beri işkence ettiler resmen istenmeyen kardeşmişim oysaki bana sorsalardı sizin gibi nefsine düşkün insanların kardeşi olmam derdim.

 -Kadınlara şiddet dursun artık.

-Gerçek evlat babasının her şeyiyle ilgilenir ne bilim özelide var insanların. Ama onların derdi para mal mülk hepsi bu. Göstermelik değil gerçeklik olmalı.

''Ve yaşadım bu hayatı 37inci yaşımda anladım ki mal mülk sahibi vicdan sahibi olunca canın tehdit altıydaymış. namusun kirletmek için dövmek için sebeb ayakta kalmakmış. çaresice ağlayarak yol aldım sırtıma aldığım darbe önce bel kemiklerim sonra kalçam ve sonra sağ ayağıma kadar vurdu acıyı topallıyorum ve düzenli oturamıyorum. ALLAHA ŞİKAYET EDİYORUM ÖNCE SONRADA ADELETE BİR AN ÖNCE TECELLİ BULSUN DUALARIM.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..